Saturday, 30 June 2012

ABOUT

56 comments:

  1. amazin post!!!! very creative =))))) xx

    ReplyDelete
  2. fajna zakładka naprawdę super zrobiona

    ReplyDelete
  3. :))) Cieszę się!! A jak nowy nagłówek bloga ? Jest ok ?! Piszcie, chcę znać wasze opinie :)

    ReplyDelete
  4. świetna sprawa, można się dużo o Tobie dowiedzieć :)

    ReplyDelete
  5. też uwielbiam The Runaways <3
    świetnie to wymyśliłaś, ale wszystko wyjaśnia ukończenie ASP ;D

    ReplyDelete
  6. Fantastycznie Ci to wyszło :-)

    ReplyDelete
  7. pomysłowo, no ale masz ku temu predyspozycje;)

    ReplyDelete
  8. Świetny opis! Wydawało mi się, że jesteś znacznie wyższa. Najbardziej podobasz mi się w blondzie!

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dlatego, że prawie zawsze oglądacie mnie na obcasach + 10 lub + 13 :)

      Delete
  9. Dziękuję za tą zakładkę, wreszcie się doczekałam! :) Zwiedziłam wiele blogów - tak rewelacyjnego opisu żadna z blogerek nie posiada, więc znów zrobiłaś na mnie wrażenie! :)
    Co do włosów - zdecydowanie najlepiej w blondzie - to już nie wątpie, że naturalnie są gęste i mocne, bo po tym co przeszły (tyle kolorów) to naprawdę niesamowicie się trzymają.
    Co do figury to też sądziłam, że jesteś wyższa, ale to zapewne przez Twoje długie, zgrabne nogi! :)
    Nagłówek jest świeży, ciekawy, ale na zdjęciach jesteś jeszcze śliczniejsza niż na rysunku.
    A Twoje ulubione filmy zamierzam sobie po kolei obejrzeć, w końcu ktoś, kto ma taki dobry gust na pewno wybrał same ciekawe pozycje ;) Teraz mam krótkie wakacje po sesji, więc będą w sam raz na późne wieczory!

    Szczęścia z Jay'em! ;)

    Pozdrawiam,
    Izabela

    P.S. Luna jest przesłodka, koty "znajdy" zazwyczaj niesamowicie okazują wdzięczność i są największą radością jaka może być! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów i za cierpliwość, bo obiecywałam i obiecywałam... i w końcu zrobiłam:D Polecam filmy jeśli ich nie oglądałaś, mam jeszcze wiele innych ulubionych ale te jakoś zawsze wspominam z sentymentem :)

      Pozdrawiam i do usłyszenia!!

      Delete
  10. i like your posts and you are looking great brunette and blonde too:) kisses from romania and keep telling us your secrets;)

    ReplyDelete
  11. Super zakładka!

    Mam pytanie, ponieważ ukończyłaś Akademię sztuk pięknych we Wrocławiu na kierunku grafika, a ja jestem zainteresowana właśnie tym kierunkiem z związku czym chciałam się dowiedzieć:
    czy trudno się tam dostać, jakie mniej więcej trzeba mieć stopnie jak zdana maturę?
    Czy ta szkoła jest fajna i jaki w niej jest poziom?

    Bardzo zależało by mi na odpowiedzi:)

    ps. jesteś jedną z moich ulubionych blogerek:)

    ReplyDelete
  12. Moja droga, pytanie czy chcesz się dostać na grafikę dziennie czy wieczorowo :) Nie wiem czy potrafię być obiektywna w ocenie ASP po ukończeniu grafiki, ponieważ mnie przede wszystkim interesuje fotografia i zawsze tak było. Oczywiście 'nauczyłam' się trochę przez 5 lat i na pewno wyrobiłam jakiś styl. Poziom na grafice jest wystarczajaco wysoki, atmosfera fajna. Matura przy egzaminach nie ma najmniejszego znaczenia, liczy się twoje portfolio, umiejętności, pomysłowość na egzaminie. Czy trudno się dostać - jeśli jesteś mega zajebista to przyjmą Cię na dzienne przy odrobinie szczęścia, jeśli będziesz na poziomie większości - raczej nie. Wtedy masz szansę dostać się na wieczorowe. Pamiętaj, że zawsze jest kilka osób na jedno miejsce :) Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, pisz śmiało na maila, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. piękny ekshibicjonizm

    ReplyDelete
  14. bardzo, bardzo ciekawy opis Ciebie..niespotykany, oryginalny.... gratulacje. I świetny blog!

    ReplyDelete
  15. Dzisiaj pierwszy raz zajrzałam na Twój blog i pomysł z zakładką ABOUT, powinien znajdować się "na wyposażeniu" każdego modowego bloga;) Świetna sprawa i dodatkowo genialnie wykonana:D Blog oceniam na 6 z koroną:P Myślę, że zagościłam tu na stałe:)

    ReplyDelete
  16. wow! ale swietnie to zrobilas..bardzo mi sie podoba w szczegolnosci pierwsze zdjecie, jak siedzic na notatkach 'szczesliwa po ukonczeniu studiow' :)..
    Jak weszlam na Twojego blga to myslalam ze jests modelka. Sliczna twarz i super figura :)

    ReplyDelete
  17. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że wam się podoba! xx

    ReplyDelete
  18. jakiej farby do włosów uzywasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfect Mousse: 865 Bursztynowy Złoty Blond :)

      Delete
    2. hmmm... i takie jasne wychodzą czy czymś wcześniej były rozjaśniane? piękne są Twoje włosy :)

      Delete
    3. Ja tą farbkę zastosowałam na bardzo jasne, prawie platynowe włosy, dlatego jest taki odcień :) Poza te pianki schodzą po jakimś czasie, a ja ostatnio robiłam w listopadzie :)

      Delete
  19. fajnie :) http://deeonestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. wietie zrobione naprawde duzo pracy :) i ta metamorfoza fryzur jaka przeszlas zdecydowanie najlepiej ci w BLONDZIE takim jaki teraz masz:)

    ReplyDelete
  21. W jaki sposób udało ci się osiągnąć figurę modelki? :) I jak ją utrzymujesz? :) Wyglądasz nieziemsko, bo oprócz tego - jesteś bardzo zadbana i wiesz, jak się ubrać. Jesteś genialnym przykładem powiedzenia, że Polki są najpiękniejsze. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, co za komplement! Dziękuję ^^
      Z figurą tak już mam, że nie muszę wiele robić, aby utrzymywać cały czas tę samą wagę. Przydałoby się więcej ćwiczeń i pracy nad sylwetką, ale zdecydowanie brakuje mi na to czasu!

      Delete
  22. świetna zakładka :) bardzo inspirujący blog, wiele ciekawych stylizacji:) bardzo mi się podoba, przejrzałam wszystkie posty , Jestem pod wrażeniem , masz świetną figurę, super długie włosy i nogi :) wiesz jak je eksponować i to mi sie podoba, nie zakrywasz ich pod długą kiecka,:)pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. Świetny blog! Bardzo kreatywnie prowadzony, zakładka about bardzo przemyślana fajnie, że opisałaś siebie, to czym się inspirujesz i co się interesują do tego najbardziej podoba mi się to, że uwzględniłaś w niej osobę, którą raczej nie widać na zdjęciach i pracach a wkłada w nią tyle samo serca i zaangażowania :) Zazdroszczę figury i urody, chciałabym aby mi się udało prowadzić kiedyś takiego bloga :)

    ReplyDelete
  24. This is the most awesome about page I have ever seen. You are such an inspiration and good luck with every thing you do. Did you designed this page cause it is awesome and I would like to also have an awesome about page on my blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!:) Yess, I designed this page. I'm very happy you like it! xx

      Delete
  25. Świetny blog! Dawno nie widziałam tak ciekawej strony. Może to dziwne co powiem, ale nigdy nie domyśliła bym się,że to może być polski blog. Czuję się ten dobry styl amerykański trendseterek ;)

    ReplyDelete
  26. Meri, mam dość nietypowe pytanie. Otóż też jestem tak wysoka jak Ty,a może nawet 1-2 cm wyższa... i nie noszę szpilek. Trochę zle się czuję z tym,że jestem wtedy tak bardzo wysoka,nawet wyższa od wielu mężczyzn. Moja siostra nazywa mnie wtedy żartobliwie "żyrafka". ; ) Mimo wszystko marzą mi się buty na wysokim obcasie. Ostatnio znalazłam piękne,ale mają aż 14 cm. :( Wiem,że to nie ja powinnam się wstydzić, bo to przecież fajnie,że jestem wysoka, mam długie nogi itp,ale mimo wszystko dziwnie mi na wysokich obcasach. Nie czujesz się zle w tak wysokich butach? Nie miałaś tego typu problemu? Co o tym sądzisz?

    Pozdrawiam,

    Edyta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy w życiu! :) Ja mam 173 cm wzrostu i noszę szpilki, które mają nawet po 15 cm :) A przecież modelki są jeszcze dużo wyższe i też nie unikają obcasów (co przy ich wzroście daje im często ponad 190 cm!). Ja uwielbiałam wysokie buty od najmłodszych lat i nigdy nie miałam problemu z tym, że jestem od kogoś wyższa. Nic tak pięknie nie podkreśla nóg jak szpilki :)

      Ale jeśli nie czujesz się komfortowo to nic na siłę.. może po prostu polubisz je z czasem :)

      Delete
    2. Popieram :)
      ja mam 185 cm i niestety kocham szpilki :) to co że jestem wyższa wtedy od większości, ale przynajmniej widoczna i nikt nie przejdzie koło mnie obojętnie :) moje ulubione mają 13-14 cm.

      Delete
  27. Jejku ile ty masz lat? Na zdjeciu z '04 wygladasz jakbys miala z 18 lat a przeciez... wygladasz teraz jakbys miala z 20, jej. jakie zagiecie czasoprzestrzeni!

    ReplyDelete
  28. Bardzo mi się podoba Twój blog. Rzeczywiście jest bardzo kreatywny i pomysłowy. Znajduję w nim wiele inspiracji do mojego bloga ; ) Dziękuję!
    p.s. odwiedź mojego bloga przy okazji. Dopiero się rozwijam, więc może mi doradzisz ; )
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ile masz wzrostu? Bo widze w komentarzach że ludzie piszą że myśleli że jesteś wyższa, a ja nigdzie nie moge tego doczytac :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale gapa ze mnie, czytałam i czytałam i dojrzeć nie mogłam, a zrot podany zledwie kilka komentarzy przede mna ;-p

      Delete
  30. Super blog!!!! Zapraszam na swojego:-) sweetblog99.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Nie zapommnij o piosenkarkach Tarja Turunen i Simone Simons (Epica). Obydwie nie tylko wyjątkowo dobrze śpiewają, jecz też dobrze nadają się jako chodzące manekiny. :)

    ReplyDelete
  32. Hi!
    First of all you have a really darling blog! It is super fun to read it! :)
    Second, could you please tell me what camera and lens you use? I am thinking of upgrading to a new camera and you have really great pictures on your blog, so I'm just wondering! :)

    ReplyDelete
  33. Meri, you have wonderful blog, you know it ;)
    I have a question: what camera, lenses and postprocess you use to get so bright, sharp photos? <3
    Thank you so much,
    Michael
    Have a fancy day,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  34. Od kiedy zaczelas nosic szpillki i malowac sie? :)

    ReplyDelete
  35. Jey to przezwisko czy imie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ksywa od pierwszej litery imienia.

      Delete