Saturday, 24 March 2012

Sensual days




Dress:  Pull & Bear
Heels:  Bershka
Bag:  H&M

10 comments:

  1. Mam ta sama sukienke ale w czarnym kolorze.
    Fajnie polaczylas kolory :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    ReplyDelete
  2. To pierwsze zdjęcie jest super. Podoba mi się Twoje ubranie. Zmarzłaś?

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz niesamowicie :)

    U nas nowość, zapraszamy :)

    ReplyDelete
  4. łał, łał przepiękne zdjęcia!!!
    uwielbiam twoją sukienkę *_*

    ReplyDelete
  5. ejejjuuuu ! jak ładnie :)

    ReplyDelete
  6. dziękuję!♥ miło mi, że nowy look się spodobał; malamajka - robiłam zdjęcia przy 18 stopniach i słońcu, więc nie miałam okazji zmarznąć, było fantastycznie :-)

    ReplyDelete
  7. Cudnie wygladasz!!Nie dosc, ze boska sukienka, to super polaczylas ja z pomaranczem!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. wszystko fajnie, cały strój bardzo ciekawy tylko po co piszesz te ceny obok rzeczy? Dla szpanu?

    ReplyDelete
  9. Piszę ceny i marki danych rzeczy między innymi po to, aby ułatwić ich ewentualny zakup. Dzięki temu jeśli Tobie lub innej dziewczynie spodoba się mój look, jest informacja gdzie to dostaniesz i za ile :) Szpan to nie mój styl. Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!! ♥

    ReplyDelete
  10. Fajnie ogląda mi się Twoj blog, oprócz przyjemności oglądania Twojego stylu, przy okazji zgaduję sobie miejsca, w jakich cykaliscie fotki :)

    ReplyDelete