Thursday, 26 April 2012

DENIM




Hat/ bag: Pull and Bear
Wedges: Bershka
Jacket: Vintage

10 comments:

  1. Wszystko mi sie podoba. oprocz koloru torebki na drugim zdjeciu...:) Na pierwszym jest ok:) i teraz zastanawiam sie ktory jest wlasciwy?:)

    ReplyDelete
  2. Kolor jest oczywiście miętowy taki jak na pierwszym zdjęciu, a na drugim rzeczywiście wygląda inaczej w słońcu :) Mięta jest ogólnie trudnym kolorem jeśli chodzi o fotografię.. wychodzi albo zbyt niebieska, albo zbyt zielona w zależności od światła :)

    ReplyDelete
  3. Ojej! Z nieba mi spadasz dziewczyno! Właśnie zauważyłam, że masz te buty :-) http://meriwild.blogspot.co.uk/2012/03/river-island-outfit.html powiedz proszę czy wg Ciebie korzystniej jest mieć rozmiar większy lub mniejszy? Czy stopa przesuwa się w nich do przodu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przedni pasek nie jest zbyt szeroki więc stopa nie przesuwa się do przodu, tym bardziej, że obcas jest stosunkowo niski :) Raczej trzeba zwrócić uwagę na zapięcie przy kostce aby nie było za ciasne. Proponuję Ci zmierzyć oba buciki w sklepie i przejść się w przymierzalni aby dobrze wybrać rozmiar :)

      Delete
    2. Coraz ciężej je dostać - kupiłam je w rozmiarze 40, a czasami w River noszę też 39. No i teraz się zastanawiam czy te 40 są już w tym momencie wygodne czy jednak 39 byłyby jeszcze wygodniejsze :D O ile to ma sens :-) Jeśli dorwę gdzieś 39 zmierzę ponownie i najwyżej wymienię, jednak tak jak wspomniałam na stronie ani w 3ech River w których byłam nie ma ;/ dziękuję za odpowiedź!

      Delete
    3. Nie ma za co, polecam się na przyszłość ;)

      Delete
  4. patrzę i dodaję do obserwowanych, absolutnie podobają mi się Twoje stylizacje, a przyglądając się Twojej twarzy widzę pewne podobieństwo do Lady Gagi. Oj będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to samo, za każdym razem jak patrzę widzę Lady Gagę <3 :D

      Delete
  5. cool outfit! i really like that bag!

    http://www.the-launderette.com

    ReplyDelete
  6. You have an amazing figure, so beautiful.

    ReplyDelete