Thursday, 24 May 2012

Blue Dress part II





Dress: Zara
Heels: Stradivarius

10 comments:

  1. Pasek kolorystycznie pasuje do torebki albo na odwrót torebka do paska:) Świetna kobaltowa stylizacja!

    ReplyDelete
  2. ładna sukienka, ma świetny kolor, tylko buty jakoś mi do niej nie pasują prawdę mówiąc, są trochę z innej paki - góra elegancka, dół już mniej

    ReplyDelete
  3. prześliczna sukienka, ja też mam dziś stylizację w niebieskiej :)

    ReplyDelete
  4. boze ja chce takie nogi!! pieknie
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sliczna sukienka!!! buziaki Kochana - swietny blog z mega inspiracjami - obserwujemy? ja bardzo chetnie :)

    ReplyDelete
  6. nice dress
    I will follow your blog....

    ReplyDelete
  7. sukienka świetna :) pasuje Ci kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete