Thursday, 31 May 2012

OUTFITS

Meri Wild blog o modzie meri wild Meri Wild blog pull and bear vest Meri Wild blog mohito dress River Island skirt Sugarlips top reserved neon blouse white zara dress pink zara heels Riverisland London T-shirt river island shirt bag skirt mohito shirt lemon + mint and lemon zara pants Meri Wild blog modowy Meri Wild moda blog alt alt blog o modzie blog moda blog moda czarna sukienka blog moda czarna spódniczka asymetryczna river island blog o modzie blog moda fashion blog o modzie reserved blog o modzie River Island look river island style look mint dress blog fashion Blog moda river island heels, bershka bag Wild things Bershka yellow bag blog o modzie sukienka biała Mint pull & bear dress by Meri Wild Bershka stradivarius cubus, river island, modowy blog Pull and bear skirt heels



22 comments:

  1. wszystkie świetne, uwielbiam twój styl!

    ReplyDelete
  2. świetny pomysł z tą nawigacją, jeszcze na żadnym blogu czegoś takiego nie widziałam a to napewno ułatwi życie czytelnikom ;D

    ReplyDelete
  3. jesteś niesamowita! nie znalazłam tu ani jednego zestawu, który nie przypadłby mi do gustu :) i bardzo fajny pomysł z tą zakładką ;)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam Twoje stylizacje ! jesteś piękna i masz genialne wyczucie stylu !

    ReplyDelete
  5. Dziewczyno, jesteś moją inspiracją! Jak ja lubię na Ciebie patrzeć :D

    ReplyDelete
  6. Hej, jakie masz cudowne nogi! Dawno nie widziałam bloga obfitującego w tak świetne stylizacje. Gratuluję i obserwuję:)

    ReplyDelete
  7. każda stylizacja ma swoją historię:)
    masz swój styl!

    ReplyDelete
  8. no jestes fantastyczna! bardzo podoba mi się Twoj styl! super!brawa!

    ReplyDelete
  9. jak z najlepszego magazynu uwielbiam takich ludzi ;)

    ReplyDelete
  10. świetny styl! :D i mega zazdroszczę Ci figury!

    ReplyDelete
  11. Jesteś moją ulubioną blogerką ;) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów modowych :D

    ReplyDelete
  12. Jestes fantastyczna ! odwiedzam wiele blogów, ale zawsze "coś" a tuaj? trafiłas w sedno mojego stylu i badzo sę cieszę, bo troszkę pozgapiam :D zyczę sukcesów!!!:)

    ReplyDelete
  13. mam pytanie jak zrobiłaś tą galerie, tzn jak wklejałaś zdjęcia, że jak się klika otwiera się post ?
    bo ja mam z tym problem :(

    ReplyDelete
  14. śliczna figura :)
    jak ty to robisz? :D
    Ps. Na jakim stanowisku pracujesz i ile orientacyjnie zarabiasz?
    Zastanawiam się jaki profil w liceum wybrać :D

    ReplyDelete