Tuesday, 26 June 2012

WARSAW FASHION STREET 12 / backstage + Ulica Modna















 Mikołaj Mrozik
Tamara Gonzalez Perea
 Meri Wild
 Daria Kwaczyńska
Magdalena Podkowa
 Ania Zwierz
 Dominika Meller




 fot. Jey Wild, AKPA
Hello :) W końcu udało mi się ogarnąć masę zdjęć, które zrobił podczas WFS Jey Wild. Jak widać na załączonych obrazkach ja i moje koleżanki ( i jeden kolega^^) wzięliśmy udział w pokazie 'Ulica Modna'.  Przez cały dzień do późnego wieczora mieliśmy okazję oglądać wiele ciekawych kolekcji prezentowanych przez przepiękne modelki, na które nie mogłam się napatrzeć, słuchać muzyki fantastycznie dobranej do wybiegu i przede wszystkim spędzić czas w na prawdę świetnym towarzystwie! Muszę wam powiedzieć, że było mi ogromnie miło poznać w końcu macademiangirlktórą serdecznie pozdrawiam (Tamara jesteś zaje  bardzo fajną osobą :D 
Oczywiście, że to nie koniec zdjęć! Jutro kolejna porcja, w której zobaczycie kolekcje z pokazów :) Do usłyszenia!! xoxo

21 comments:

  1. Czekamy ......






    Zapraszam na nowego posta *U MNIE*

    ReplyDelete
  2. Congratulations! everybody outfits look amazing! And I love the spiked necklace you are wearing and the spiked headband your friend has on!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jesteś moją ulubioną blondynką;))) Gratuluję świetnych przeżyć!:D

    ReplyDelete
  4. Fantastyczna relacja!!! bardzo miło mi było Cie poznać! Ukradnę Ci kilka zdjęć, oczywiście je podpisze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi Ciebie również :)) W ogóle było świetnie ;)

      Delete
  5. Bardzo fajna fotorelacja :) wygladalas wspaniale!

    ReplyDelete
  6. Hej dziewczyny! Na profilu http://www.facebook.com/londonlookpl można wygrać dowolną sukienkę ze sklepu london-look.pl

    ReplyDelete
  7. Cudownie wyglądasz. Miło było Cię poznać :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi Ciebie również, pozdrawiam :)

      Delete
  8. Ajjj!!! Cudownie Cię było poznać!!! Sama wiesz, ze się naśmiałyśmy tego dnia co niemiara i wiesz, ze kocham to jaka kolorowa jesteś!!! :****
    LOVE!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cóż, nie ukrywajmy, że Twój widok zwalił mnie całkiem z nóg :P Na szczęście masz tak pozytywny charakter, że jakoś się ogarnęłam i było mega fajnie przez cały dzień ^^
      ♥ ♥ ♥

      Delete
  9. na tym pierwszym zdjeciu kto jest z wami na zdjeciu ?
    stoi ona,Tamara i Ty?
    odpisz prosze bo jestem ciekawa jej innych stylizacji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aleksandra Nowak :) http://www.facebook.com/Alix.Nowak?ref=ts

      Delete