Wednesday, 20 June 2012

Denim Love






Shorts/ bag: Bershka

Wczoraj było lato. Opalałam się. Poczułam wakacje. Było wspaniale. Dzisiaj rano obudziłam się i co zobaczyłam za oknem ? Szare chmury !! Chyba Lord Voldemort maczał w tym paluchy, nie wiem jak inaczej wyjaśnić te dziwne zjawiska atmosferyczne :P
A jak wam się podobają moje nowe kolczyki ? Lubicie krzyżyki ?
_____________________________________________________________

Fajne spodnie w dobrej cenie można znaleźć na http://www.bonprix.pl/kategoria/374/spodnie/

23 comments:

  1. szczerze mowiac jakos ten look wydaje mi sie do ciebie nie pasowac, jest ladny i dopracowany, ale wydaje mi sie ,ze nie odzwierciedla twojej osoby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, to muszę Cię zaskoczyć bo właśnie tak ubieram się na co dzień, jest to mój ulubiony zestaw :)

      Delete
  2. love the vest and clucth

    Avia
    forlattescrapbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lepiej Ci w delikatniejszym makijazu oczu ale i tak jest spoko ;D

    ReplyDelete
  4. Amazing look!!


    I wonder if you would like to follow each other :)
    I`m following you!
    hope to do the same :)

    WWW.MARIKYNA.COM
    FACEBOOK

    ReplyDelete
  5. noooogi do samego nieba :)

    ReplyDelete
  6. I love this whole outfit! The denim on denim with the studs on the shoulders! The Cross earrings! And the clear clutch! All so casual chic and sporty!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kolczyki świetnie pasują do całości ;)

    ReplyDelete
  8. love the make up, So beautiful, i'm glad that i found this blog. FOLLOW YOU

    Herdiana Surachman
    DELUXSHONIST | TWITTER | BLOGLOVIN

    ReplyDelete
  9. Świetne stylizacje, dopiero co odkryłam Twojego bloga a już mi się mega podoba:) Ale zdjęcia chyba nie są robione w Polsce, bo na który wpis nie spojrze to świeci słońce ;p

    ReplyDelete
  10. świetna kamizelka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  11. Czekamy na zakładkę 'o mnie' !!! :)
    Pozdrawiam,
    Izabela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogarniam WFS, strasznie dużo zdjęć :)) Ale bedzie na 100% w tym tygodniu !! :)

      Delete
  12. świetna kamizelka... z resztą Ty zawsze wyglądasz świetnie

    ReplyDelete