Wednesday, 13 June 2012

Neo Bootie Yellow ♥


Dress: Mohito
Shoes in my hands: Stylowe Buty
Shoes on my feet: Zara 

Oto moje nowe żółte ślicznotki, które chciałam od dawna :) idealne do letnich outfitów :D Piękne, stylowe i mega wygodne. Fajne ?
Jutro nowe zdjęcia, zapraszam i czekam na wasze opinie !! xoxo

Here are my new beautiful yellow boots that I wanted for soo long!  perfect for summer outfits :)
Beautiful, stylish and so comfortable. Cool, huh?
I'll add new photos tomorrow, don't forget to visit and add your lovely comments on my blog!! xoxo


13 comments:

  1. Wow świetne zdjęcie ;)
    Ciekawi mnie z czym je zestawisz ;))

    ReplyDelete
  2. Yes jump on that yellow train! its about to be a popular color for summer like mint is if not already!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Na kimś mi się podobają, ale sama chyba bym takich nie założyła :)

    ReplyDelete
  4. jak zwykle śmieszka- jak ja lubię jak Ty się uśmiechasz na zdjęciach- no i takie zółcioszki do takiego uśmiechu pasują i wszystko się nawzajem podkręca :) Musze zacząć się uśmiechać na swoich zdjęciach :)

    ReplyDelete
  5. szczerze mowiac bardziej od tych butow ,ktore trzymasz w swoich rekach podobaja mi sie te ,ktore masz na nogach
    po prostu buty a'la lity sa juz wszedzie i przez to malo ktore robia jeszcze wrazenie, ze az czlowiek krzyczy wow!
    ;)
    mimo wszystko zdjecia outfitu z nimi chetnie zobacze, jestem ciekawa jaki ty masz na nie sposob
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. No własnie wczoraj zamówiłam sobie takie tylko, że w kolorze fuksji. Mam nadzieje, że będą wygodne.

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię twojego bloga i pomyślałam sobie czy mogłabyś dodać w następnej notce link do konkursu? dla mnie i moich koleżanek wiele by to znaczyło z góry dziękuję. Jak możesz to też kliknij "lubię to!" pod naszą pracą :)
    http://jezdzezglowa.pl/pl/plakat.html?id=260

    ReplyDelete
  8. amazing mixing of colors, and fantastic shoes!
    check out our blog, we love to have your opinion! xxx

    ReplyDelete