Thursday, 28 June 2012

WARSAW FASHION STREET 12 / mix





 Weronika Szynczewska


 Alicja Wala






 Karolina Arasimowicz









 Karolina Marczuk






 Zuzanna Szamocka

 George Stoilov





 Madox Design

 Ewelina Jaśkowiec

 Marta Kuba

 Maciej Trzmiel





 Monika Makowska

 Natalia Ślizowska

 Katarzyna Sokołowska :)


Dzisiaj zdjęcia z pokazów i kilka słów o WFS :) Muszę przynać, że byłam pod ogromnym wrażeniem nakładu pracy ludzi i organizacji całego eventu, w którym miałam przyjemność uczestniczyć (bezpośrednio na pokazie, jak już z resztą wspominałam :))  A jest na prawdę wyjątkowy, przede wszystkim ze względu na szansę jaką daje młodym zdolnym projektantom, ale też organizację pokazów charytatywnych z udziałem gwiazd i dzieci,  i co najważniejsze - wyjście na ulicę, do ludzi. To sprawia, że Warsaw Fashion Street jest jedyny i niepowtażalny. P. Dorota Wróblewska i Kasia Sokołowska dały z siebie jak zwykle sto %, a nawet powiedziałabym, że tysiąc - i każdy kto tam był to potwierdzi:D Pokazów było co nie miara, i mimo że byliśmy tam niemal od samego początku do późnego wieczora, emocje były cały czas na wysokim poziomie. Na zdjęciach skrót z wybiegu dla tych, którzy nie mieli okazji dotrzeć na miejsce (i oczywiście zachęta aby to zrobić w przyszłym roku ;)
cdn jutro!! xoxo

13 comments:

  1. niespodziewanie bardzo ciekawe i piekne ubrania

    ReplyDelete
  2. niektórzy z tych młodych projektantów zachwycają ;)

    ReplyDelete
  3. Największe wrażenie na mnie zrobiły projekty Karoliny Arasimowicz (świetne sukienki - kwiaty) oraz Macieja Trzmiela (bardzo ciekawe kroje).

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się bardzo podobały!! :) <3

      Delete
  4. znakomite kreacje, chociaz fryzury z ufarbowana na inny kolor grzywka raczej nie zdaly by egzaminu w codziennym zyciu, tak jak niektore te "zakladkowe" stroje, najbardziej mi sie podoba pokaz z kolekcja o charakterze sportowym

    ReplyDelete
  5. włosy okropne:) ale stroje niesamowite:)!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to znaczy te na początku z blond grzywką!:)

      Delete
    2. To są grzwywki clip-in, po porstu dopięte :) i nie pierwszy raz wykorzystywane na pokazach ^^ Sama mam taką i czasem dla chwilowej odmiany bardzo lubię z niej skorzystać :)

      Delete
  6. So in love with the pastel dresses!

    ReplyDelete
  7. Love all these shows especially the tie die dresses and the geometric layered printed pants!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete