Friday, 20 July 2012

BLUE JEANS









Vest/ jeans: Pull and Bear
Bag: Bershka
Shoes: Quazi

Dzisiaj na luzie, mój ulubiony zestaw jeansowy na tą dziwną pogodę sprawdza się idealnie. Czasem słońce, czasem deszcz ;-) Nie ma szans, żeby pójść na basen i sie poopalać, Dżordż w depresji, siedzi w szafie, eh. Chcę lato!!

Today my favourite denim look, perfect for this strange weather. Sometimes the sun, sometimes rain ;-) There is no chance to go to the swimming pool, Dżordż fell into depression and he sets in the closet eh. I want summer!!

28 comments:

  1. WOW dużo tego jeansu :) ciekawie wyszło :)

    ReplyDelete
  2. i love the denim on denim trend and you are pulling it off so nicely!
    http://weallarequeens.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. fajny zestaw chociaż faktycznie jeansu jest dużo co powoduje, że taki strój można ubrać nie we wszystkie miejsca, ale to chyba fajne rozwiązanie np. na spotkanie ze znajomymi

    ReplyDelete
  4. prze genialnie wyglądasz! mimo, że tego dżinsu tak dużo :)
    Świetnie.

    ReplyDelete
  5. Mimo że nie cierpię łączenia jeansu z jeansem to tu się zakochałam w tym duecie ;)

    ReplyDelete
  6. Love this all blue jean look!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. you're really fashion
    i will follow you
    hope you too
    kissesss ♥
    http://journal-style.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Świetny outfit, taki z delikatnym pazurem i torebka genialna!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  9. Cieszę się, że wam się podoba!!!! :))

    ReplyDelete
  10. Zestaw super, a buciki wspaniale

    ReplyDelete
  11. buty masz nieziemskie;) cały zestaw super, lubię Twoje stylizacje:)

    ReplyDelete
  12. i'm not really sure for that much denim, but i love your hair!

    loveandneon-mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  13. no no buty są nieziemskie <3

    super zestaw!!

    ReplyDelete
  14. jestem po raz pierwszy na twoim blogu i jestem zachwycona! :)
    gratuluje wyczucia stylu i wyobraźni! twoje stylizacje są perfekcyjnie dobrane w każdym szczególe!

    mam prośbę - od dawna szukam takiej naturalnej ale nie "trupiej" szminki ;)
    tą którą masz na ustach jest rewelacyjna!!!!
    mogłabyś zdradzić co to za firma i kolor? i czy polecasz jeszcze jakieś inne neutralne kolory?
    bo ja od dłuższego czasu testuje różne szminki ale albo są zbyt jasne i wyglądam tak jak bym nie miała ust albo wciąż za ciemne:( a ja potrzebuję taką właśnie jak Ty masz! :)

    ReplyDelete
  15. Dziękuję bardzo:)
    Jeśli chodzi o szminki to ostatnio uwielbiam Rimmel z serii Kate, które pachną i są aksamitne, na prawdę polecam :) Na stronie Rimmela możesz sobie obejrzeć w zakładce 'get the look' jakieś propozycje make-up'ów. Być może szukasz odcienia w beżach bądź naturalnych kolorach, a powinnaś wybrać coś z bardziej żywych pastelowych kolorów arbuzowych/ brzoskwinowych, które świetnie sprawdzają się latem i ożywiają buźkę :) Ja akurat na zdjęciu mam usta tylko pociagnięte lekko błysczykiem, ale zazwyczaj wybieram właśnie szminki w żywych kolorach, również firmy Inglot, którą bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  16. dziękuję za odpowiedź :)
    ja właśnie zazwyczaj używam żywych, nasyconych odcieni - róże, amaranty, czerwienie, pomarańcze .... uwielbiam mocne szminki!:)ale moja nowa praca wymaga bardzo delikatnego wizerunku, makijażu i jestem w trakcie poszukiwania właśnie takiej naturalnej i nie rzucającej się w oczy pomadki/szminki, a że jasne kolory są mi obce więc na razie błądzę :(

    ReplyDelete
  17. super :) tak jak lubie :) pozdrawiam

    www.ainarucna.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. szpilki wspaniałe :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  19. It's just amazing how use your long, elegant legs to create looks that are powerfully feminine, but still stylish - And always sexy, but never 'cheap'. But this outfit with the skinny jeans and black heels is not just a fashion statement - It's celebration of all the beautiful and attractive ladies out there, including you. Sooo nice !

    ReplyDelete
  20. i love http://www.facebook.com/Monidiy zapraszam tu też cos z denim jeans

    ReplyDelete