Monday, 30 July 2012

Konkurs 30/07/2012

Witajcie! Dzisiaj mam dla was pierwszy konkurs na blogu :) A do wygrania są kolczyki ze zdjęcia mojego projektu!

Co zrobić aby wziąć udział w konkursie ?

1. W komentarzu zostaw swojego maila
 jeśli już go lubisz przejdź do następnego punktu
3. Polub konkursowe zdjęcie na Facebooku
GOTOWE!! :)
Rozwiązanie 12go sierpnia o godz. 22:00
Tymczasem ja i Jey bierzemy kilka dni wolnego i wyjeżdżamy  za miasto odpocząć i zrobić kilka nowych zdjęć! Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będziemy mogli popływać z Dżordżem w jeziorze :D
Do usłyszenia wkrótce!!


41 comments:

  1. dzasta.k@gmail.com
    Pozdrawiam, Justyna :)

    ReplyDelete
  2. całkiem niedawno trafiłam na Twojego bloga i od tamtej pory zaglądam tu codziennie, jestem pod wrażeniem z jakim smakiem i stylem bawisz się modą! pozdwawiam serdecznie!
    kamelcia.k@wp.pl

    ReplyDelete
  3. rainie.pati@gmail.com

    Miłego wyjazdu,Buziaki:)

    ReplyDelete
  4. kasiakuk@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  5. nika29924@onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  6. Zrobione:)
    lady1307@interia.pl
    Miłego odpoczynku

    ReplyDelete
  7. no, Dżordż odżyje w końcu ciutek. Kuba póki co w pudełku zamknięty czeka na lepsze czasy! chyba go do oczka wodnego wrzuce, niech odetchnie ;)

    ReplyDelete
  8. vani@o2.pl - zgarniam Ci te kolce ;D

    ReplyDelete
  9. Udanego wypoczynku! :)
    Pozdrawiam,
    Izabela

    ReplyDelete
  10. nikki_32@wp.pl

    ReplyDelete
  11. basiagryka1992@wp.pl
    ;);)*

    ReplyDelete
  12. modna.ona@interia.pl

    ReplyDelete
  13. asiawittbrodt@gmail.com

    ReplyDelete
  14. natalia_badowska@op.pl

    ReplyDelete
  15. li73ka@interia.pl

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. paulina_sokolowska@interia.pl

    ReplyDelete
  17. camille.d@wp.pl

    ReplyDelete
  18. najka324@interia.pl

    ReplyDelete
  19. shutup1@interia.pl

    btw, śliczne włosy <3

    ReplyDelete
  20. Bardzo ciekawe te kolczyki :))
    k-kedzierska@wp.pl
    Pozdrawiam, Kamila ;)

    Ps. Za każdym razem jak czytam Twoje posty i oglądam zdjęcia z torebką przeźroczysta z bershki to mnie sciska z zazdrosci, nie zdążyłam jej kupić, a jest cudowna.. Zazdrość zżera ;))

    ReplyDelete