Saturday, 28 July 2012

SOFITEL FASHION NIGHT














 Sylwia Malina, Tomasz Jacyków

 Tomasz Jacyków, Meri Wild
Katarzyna Sikorska, Louis Michel, Meri Wild
Meri & Jey Wild

Zgodnie z zapowiedzią publikuję zdjęcia z wczorajszego pokazu Sylwii Maliny LUMEN SS13, który odbył się  w hotelu SOFITEL we Wrocławiu :)  Kolekcja - jak i sama projektantka, która wyglądała olśniewająco -  zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie! Szczególnie spodobała mi się stylizacja z pierwszego/drugiego zdjęcia oraz tiulowe dodatki Sofitel Fashion Night jest eventem skierowanym do młodych projektantów i mam nadzieję, że będzie odbywał się częściej promując zdolne osoby oraz modę!! 

10 comments:

  1. Great event! You look stunning!
    ChicToChic
    kiss,
    Marta

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie wygladałaś :)

    ReplyDelete
  3. Dzięki! troszkę poważniej niż zazwyczaj hehe ;)

    ReplyDelete
  4. Hej, jestem rozczarowany relacją z pokazu. Rozmawiałem z wieloma osobami, które były na pokazie i ani jedna z nich niestety nie maiła dobrego zdania na jego temat. Szkoda, bo projektantka ma potencjał, ale trochę zagubiła się w stylach i kolekcja jest niespójna. Moje zdanie na temat pokazu jest pod linkiem i zapraszam do niego Ciebie jak i innych. Zamieściłem dużo szczegółów z pokazu, dlatego myślę, że jest to tekst warty przeczytania. http://polski-fashion-projekt.blogspot.com/2012/07/relacja-z-pokazu-sylwii-maliny-z.html Zapraszam!

    ReplyDelete
  5. Ja przyznam, że widziałem zdjęcia kolekcji wcześniej. Przyszedłem na pokaz z czystej ciekawości i przyznam, że baaardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Kolekcja wydawała mi się akurat w miarę spójnia, może modelki nie były zbyt konkretne, ale nie dziwię się, że młodych projektantów nie stać na inne. Mimo sponsorów na pewno trzeba wydać coś z własnej kieszeni, a dziewczyna dopiero zaczyna. Było wiele osób na pokazie, usłyszałem kilka opinii - raczej większość wyrażała się max pozytywnie. Trafiłem na tego bloga, bo szukałem właśnie kilka zdjęć z pokazu, ale te co są tutaj nie wyrażają tego co było tam. W ogóle ten blog jest bardzo dziwnie prowadzony, czcionki dobrane jakby robił to ktoś 13-letni, więc nie brałbym do sobie takiej krytyki. Ja widzę w dziewczynie potencjał i jak będzie jej następny pokaz w okolicy to na bank będę. Aha co do rezerwacji miejsc - były, widziałem karteczki na siedzeniach.

    ReplyDelete
  6. kurczę, pomyliłem blogi ten komentarz miał być na innym, tego co wcześniej wypisywał. Ten blog Mary jest akurat jednym z najbardziej przeze mnie uczęszczanych. Pozdrawiam

    ReplyDelete