Thursday, 12 July 2012

SUMMER IS MAGIC






Skirt: Laredoute
Shoes: Stylowe Buty
Neon top: Stradivarius
Bag: Bershka
Tattoos: FakeTattoos
Earrings: Meri Wild

Dopadła mnie ostatnio jakaś cekinowa obsesja, szczególnie w roli spódniczek :D Ale tematem dzisiejszego posta są tatuaże, takk!! Część z was pewnie wie, jak mnie od jakiegoś czasu korci zrobienie sobie chociaż małego tatuażu, ale nie mam nawet czasu aby spokojnie pomyśleć jaki i gdzie miałby on być :) Akurat trafiłam na stronkę FAKE TATTOOS oferującą "zmywalne" tatuaże (utrzymujące się do kilku dni) i spontanicznie postanowiłam zrobić sobie taką małą próbę, aby sprawdzić jak się z tym czuję :) Tu pierwszy błąd - miejsce na ręce wybrałam beznadziejnie, wiec teraz wiem, że na pewno zrobiłabym w poprzek i niżej na nadgarstku. Na stronie najfajniejsze jest to, że można sobie zaprojektować tatuaż i zobaczyć, czy wielkość i miejsce nam odpowiada, a później zrobić go "na prawdę" :) Z przykrością muszę stwierdzić, że Jey Wild jest na NIE (twierdzi, że zbyt szybko się wszystkim nudzę i za miesiąc będę chciała go usuwać :P.
A co Wy myślicie ? Macie już jakieś tatuaże ? :) Jestem bardzo ciekawa waszych opinii !!  xoxo

 Hi! I'm so in love with that skirt! but today I want to show you temporary tattoos!! Some of you already know that I want a tattoo for so long! but I don't have a time to think about what and where it should be. I found a interesting site FAKE TATTOOS that ofers temporary tattoos (which are safe and non-toxic) and I decided to try them :) It's so easy to use, I really like it!  but the place I choose on my hand was wrong (it should be on the wrist :) On this site cool is that you can design your own tattoo and check if you like it (size/place)  before you make a real tattoo :) What do you think about this ?? I'm waiting for your opinions !! xoxo


14 comments:

  1. mam tatuaze i stwierdzam, ze to jest co wciaga, gdy zrobi sie pierwszy po jakims czasie przychodzi czesc na kolejny, teraz zastanawiam sie czy zrobic 4 czy tez nie, ale na razie nie jestem do konca zdecydowana, ale bardzo podoba mi sie pomysl ze sztucznym tatuazem - jednak trzeba wziasc pod uwage, ze prawdziwy jest drozszy, pozostaje na zawsze, a jego wykonanie jest mniej lub bardziej bolesne no i przy wyborze salonu wykonujacego usluge nalezy zwrocic uwage na przestrzeganie istotnych zasad bhp
    cekiny tez mi sie podobaja, w twojej stylizacji zmienilabym jednak buty, wydaja mi sie nieco nieodpowiednie, reszta jest swietna
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, no właśnie też mi się wydaje, że to wciąga :D
      A pewnie najtrudniej zrobić ten pierwszy :)

      Delete
    2. Tatuaże wciągają i to strasznie! ja planuję już drugi. A "fake" mi się zdecydowanie nie podobają chyba ,że komuś naprawdę pomogą w wyborze tego "real". Co do stylizacji to dla mnie te buty świetnie współgrają z resztą setu. Nie wyobrażam tutaj sobie innych.

      Delete
  2. ja przymierzam się do zrobienia tatuażu dlatego też najpierw myślałam o wykonaniu na próbę henna wybranego wzoru no ale nadal nie zdecydowałam się ani na wzór ani na miejsce tattoo ;)

    ReplyDelete
  3. Kolczyki są super a tatuaż na karku bardzo efektowny.

    ReplyDelete
  4. Spódniczka i buty :) Przepięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  5. cudne te ciemne morskie cekiny z neonem

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. adsolutely amazing look~! Love the sequin skirt and hair style~ You are so beautiful~!

    This is so nice of you to left a comment in my blog, dear~ Just join yours )
    waiting for you in mine to chat - hope we will be friends :)

    Keep posting~! )

    Olga
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway

    ReplyDelete
  8. masz niesamowicie oryginalną urodę! :)

    ReplyDelete
  9. Nie wiem, czy dotarł mail, więc piszę jeszcze tu, że "zamieściłam Cię u siebie" ;-)

    O, tutaj jesteś!

    ReplyDelete
  10. I definitely thought those were real tats!!

    ReplyDelete