Friday, 24 August 2012

Birds flying high, you know how i feel ♥










 


Dress: Vivilli
Bag: Bershka
 
Śmiałam się kilka dni temu z Nitów, jakie to one wysokie, a tu proszę - kolejne szpilki na mega obcasie :D Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam kolorowe podeszwy w szpilkach, więc te pokochałam od pierwszego kliknięcia ;) Podobnie było z sukienką w ptaszki <3 Jak wam się podoba taki zestaw ? :)
 
I thought that the Nite Walks are too high for me, but I already have another pair of high heels! I really like colored soles in heels so it was my love at first sight, as well as dress in birds, yesss <3 Do you like this outfit ? :)


20 comments:

  1. that dress is so pretty! i love the sweet peter pan collar- and that pop of blue from your shoes

    ReplyDelete
  2. Buty są perfect, a sukienka cudna

    ReplyDelete
  3. super sukienka i buty tez szkoda ze mam dopiero 14 lat hahha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym mieć 14 lat :) Wszystko przed Tobą!

      Delete
  4. Bardzo, bardzo :) Szczerze mowiac z lekka opatrzyly mi sie czerwone podeszwy wiec to mila odmiana ;)
    A powiedz mi maj dir jak z chodzeniem w tych jakze niskich szpileczkach po wrocławskich chodnikach? :) Bo mam kozak na tym obcasie i momentami było akrobatycznie ;)) Stad tez me pytanie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! No faktycznie jest zabawnie;) Ja ogólnie bardzo swobodnie chodzę na szpilkach, ale w tych na kostce bywa mega niebezpiecznie hehe ;P

      Delete
    2. No własnie ja też jakoś nieszczególnie brekdensuje w szpilkach ale te i koturny o podobnje wysokości dały mi doz rozumienia, że ze sobą nie powinnismy romansować ;)

      Delete
  5. JAK TY SIĘ W NICH PORUSZASZ? AAAAAAAAAAAAA :D mam zamiar kupić, ale przeraża mnie ta wysokość xd proszę o szczerość!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze piszę Wam szczere opinie :) W tym przypadku również: szpilki są na prawdę mega wysokie i chodzi się w nich po prostu WOLNO ;) ale faktem jest, ze wyglądają bardzo pięknie!

      Delete
  6. przechodzę tamtędy codziennie, szkoda, że nie udało mi się na Ciebie trafić! podziwiam za umiejętność chodzenia w tak wysokich szpilkach! a sukienka świetna :)

    ReplyDelete
  7. Adorable blog, you are such a beautiful girl and you definitely know it. I'm your new follower)) Follow back if y blog would be interesting for you)

    http://svetusvet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetna sukienka :D buty też rewelka, ale mega wysokie :D

    ReplyDelete
  9. Nie potrafiłabym chodzić w takich szpilkach . ; )) Ale są bardzo ładne !
    http://veronika-and-veronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. love it!! Such a beauty!!!
    vacantfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. omm cudne<3 ja mam jasne,ale za duze:(

    ReplyDelete
  12. śliczna sukieneczka, buty też ale ostatnio mam jakąś awersję do obcasów, nie mogę w nich wytrzymać nawet godziny, trampki górą :D

    ReplyDelete
  13. cudne buty . ;d
    a ile maiia cm .? ;>






    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    ReplyDelete