Tuesday, 21 August 2012

Earrings























Dzisiaj oficjalnie rusza sprzedaż kolczyków, które zaprojektowałam i zrobiłam najpierw dla siebie, a teraz dla Was :) Są to na razie tylko 4 modele w niewielu egzemplarzach, ale mam dużą chęć zrobić więcej wzorów! Jestem ciekawa czy wam się podobają - jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie w komentarzach które modele / ewentualnie jeśli macie jakieś wizje i propozycje odnośnie kształtów to chęnie ich wysłucham :)
A kolczyki można kupić tu - ALLEGRO
xoxo



23 comments:

  1. pełne serca są wspaniałe gdyby były w panterke byłoby rewelacyjnie. (:

    ReplyDelete
  2. fajne by były z piorunem:P

    ReplyDelete
  3. fajne kolczyki,ale.. no racja piorunowe byłyby genialne tez :D takie mega ostre:D albo strzałeczka w dół... ;)

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podobaja mi sie serca, a fajne mogłyby być np kokardki ;)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Loving all these images! Now following you!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. krzyżyki są świetne! jednak według mnie puste serca są takie oklepane.. za to marzą mi się kolczyki w wyćwiekowane serca! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też myślałam o kolczykach z ćwiekami :)

      Delete
  8. te czarne pełne krzyże są obłędne

    ReplyDelete
  9. łee oklepane wzory, serca zbyt duze i kiczowate jedynie krzyze ujda. nie moj gust ale ladnie wykonane

    ReplyDelete
  10. Czekam jeszcze w takim razie na jakieś propozycje wzorów.. :)

    ReplyDelete
  11. Super są te kolczyki, może sobie kupię. Zobaczyłam na facebooku, że masz ASP we Wrocławiu na profilu, studiujesz tam fotografię?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skończyłam już ASP, studiowałam grafikę i multimedia :)

      Delete
  12. Nie rozumiem mody na afiszowanie się z krzyżem... To jednak symbol religijny, a noszenie go jako część stylizacji do mnie nie przemawia.

    ReplyDelete
  13. Podobają mi się szczególnie krzyże. Może dobrze by wyglądały piórka? :)

    Przy okazji zapraszam na mój blog. Zajmuję się dodawaniem t-shirtom nowej duszy. Zajrzysz?
    www.dwtshirts.blogspot.com
    Polub mnie na facebooku - Dirty Wings t-shirts.

    Z góry dziękuję!

    ReplyDelete
  14. fane . ;)
    powodzenia w sprzedazy .;)


    a tak w ogole . to wlosy to Ty masz mega .!






    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/2012/08/22o812.html

    ReplyDelete
  15. Hi beautiful!


    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from


    http://letoileduphare.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. skąd czarna koszulka ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z Pull and Bear http://meriwild.blogspot.com/2012/08/my-favourite-game.html

      Delete