Wednesday, 8 August 2012

Endless Summer









Dress: Bershka
Bag: H&M
Shoes: Fleq.pl
Earrings: Tally Weijl
Bangle: Zielony Kot

A jednak lato strasssznie szybko upływa! Kilka dni wolnego dobrze mi zrobiło, a teraz pora opublikować kilka ostatnich już wakacyjnych postów i ruszyć na łowy na piękne jesienne kolekcje, a będzie co podziwiać, już zacieram rączki !! :D Tymczasem na zdjęciach jedna z moich ostatnich letnich par bucików w ślicznym turkusowym kolorze, w zestawieniu z sukienką z Bershki, idealną na upalne dni; fajna zarówno do trampek jak i do obcasów :)




23 comments:

  1. obledne buty, choc ja pewnie nie dalabym rade na nich chodzic.:)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, masz piękne buty i wspaniałego bloga!

    Gorąco pozdrawiam :*

    *Zapraszam również do nas http://leblogdesaly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. podoba mi się ta sukienka, fajny motyw i wygląda na lekką i zwiewną, innymi słowy- w sam raz na wakacje

    ReplyDelete
  4. jak zwykle świeżo energetycznie kolorowo wszystko idealnie:)

    ReplyDelete
  5. Mogę się założyć że jak idziesz ulicą to WSZYSCY się za Tobą oglądają :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turyści, w szczególności z Niemiec >:P

      Delete
  6. jak zawsze kolorowo i kobieco :)

    ReplyDelete
  7. Mi też się bardzo podobają, szczególnie ze względu na kolor :D
    Dzięki dziewczyny!! :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz bosko, jakbyś przeniosła tropikalną plażę na ulicę :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja!! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. cool!
    Natalia, http://my-crazy-idea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. swietna sukienka . i kolor butow tez rewelacyjny .! ;)










    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Powiedzial Ci ktos, ze wygladasz jak Lady Gaga?? Jestes jak dla mnie jej lepsza, wygładzoną wersja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO dużo osób mi mówi od dawna, że wyglądam jak Lady Gaga. W sumie myślałam kiedyś, że to tylko ze względu na długie blond włosy z prostą grzywką, którą nosiłam, ale teraz nadal jestem do niej porównywana. NIE cieszę się z tego, no ale skoro aż tyle osób widzi to podobieństwo to musi coś w tym być :)

      Delete
  13. This outfit is just amazing! Love your style

    Do you like to follow eachother?
    Love to hear from you ;)

    http://fashionoase.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. zaniemówiłam jak zobaczyłam tą sukienkę :) naprawdę świetna!

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. absolutely love your style <3
    anapinzaru.blogspot.com....

    ReplyDelete
  16. mam tą sukienkę, ale z paskiem ;) wyszukana za jedyne 19.90 ;d

    ReplyDelete