Wednesday, 29 August 2012

HOUSE / WILD LOVERS




Jey: Tee/ Shirt / Sneakers/ Jeans: House
Meri: Music is my boyfriend Tee/ Shirt: House
Denim shorts: Zara
Silver Thorn Bracelet: Fleq.pl

Ostatnie szalone chwile lata i pierwszy wspólny post z Jey'em ♥  w stylizacji House :) Ja upolowałam tam kilka fajnych koszulek, oczywiście na dziale męskim, które okazały się must have, na szczęście rozmiar S całkiem daje na mnie radę, w końcu t-shirt ma być luźny, tak ?! :P
A jak Wam się podoba koncepcja pokazywania na blogu damsko - męskich stylizacji? Koniecznie dajcie mi znać !! xoxo

It's the last crazy moments of this summer and the first post together with Jey in House outfits. I found there cool t-shirts - of course on the men's section, fortunately size S is quite good on me, t-shirt should be loose, right ? :P
And how do you like the concept of showing men's outfits on my blog / or both me & Jay? Are you interested in such posts? Let me know !! xoxo


26 comments:

  1. Świetna sesja-prosimy o więcej!;)
    Uwielbiam męskie koszulki,podkradam ukochanemu albo kupuję swoje:]

    ReplyDelete
  2. I like how it suits this style more rocker and fun !!!! ♥

    [ bangyourbody.wordpress.com ]

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądacie ! super zdjęcia

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie aj łont more :D Acz nie obrazilabym sie rowniez o kolejnego fajnego meskiego bloga bo az milo popatrzec ;) Ale wspolnie szcegolnie przy takim poziomie dopasowana to mnie sie ta idea bardzo podobywuje :)

    ReplyDelete
  5. SUPERRRR! JA TEŻ CHCE TAKĄ BLUZKĘ !! :D hahahha
    Pozdrawiamy fotografa ! :D hahhaah

    ReplyDelete
  6. bardzo fajne stylizacje i świetna sesja! :-) co do męskich stylizacji- jestem jak najbardziej za!! pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podobają takie posty :)
    Obserwuję liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  8. Beautiful pictures! I Like your style
    Do you like to follow eachother on GFC?
    Please let me know ;)

    http://fashionoase.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. no no bliźniacze koszule prawie bliźniacze fajny pomysł - stylizacja bliźniacza dla dwojga :) btw pełne radości fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. o jaki swietny post :D az bije optymizmem:)) pewnie jak najwiecej dawaj takich jestescie genialni razem ;-)) buzii

    ReplyDelete
  11. wow. swietna sesja . stylizacja i klimat . ;d
    noo super .! ;)







    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny outfit i genialne zdjęcia!

    ReplyDelete
  13. Dzięki !! fajnie, że wam się podoba :))
    Postaramy się robić więcej wspólnych postów! xoxo

    ReplyDelete
  14. Nooo zdjęcia po prostu jak z klipu :D Albo fashion magazynu! Od roazu przychodzi mi do głowy piosenka "rollercoaster"!

    ReplyDelete
  15. yhea baby, I love your blog just discovered and I'm a follower right now!
    Great job!
    www.deeplydiva.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia! Jeśli będą się tu pojawiać także męskie stylizacje, z chęcią będę często zaglądać :D

    ReplyDelete
  17. bardzo fajne zdjęcia!! mają mega pozytywny klimat :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. genialne fotki :)))świetne wyglądy :)))P

    ReplyDelete
  19. Rewelacyjne zdjęcia.... niesamowita energia... a do tego wyglądacie szałowo!!! Super :)))

    ReplyDelete
  20. super fotki, świetne stylizacje, chętnie zobaczę więcej wspólnych fotek! Jestes piękna~!

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz! Masz wspaniała figure ifantastyczny uśmiech :) Może dasz się kiedyś zabrać na sesję :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    Może się Tobie spodoba mój Blog i również dołączysz do mnie ;)

    ReplyDelete
  22. Śliczna jesteś, więcej zdjęć PLISS

    ReplyDelete