Wednesday, 26 September 2012

BOSTON / Augustana







Snapback: River Island
Shirt: Bershka
Jacket: Stradivarius
Pants: Pull & Bear
Sneakers / bracelet: Fleq.pl
Watch: Jelly Watch
BOSTON / Augustana
"She said I think I'll go to Boston
I think I'll start a new life
I think I'll start it over
Where no one knows my name

I'll get out of California
I'm tired of the weather
I think I'll get a lover
And fly 'em out to Spain.."


Tak! Miłość od pierwszego wejrzenia !! i nie mówię teraz o Jay'u, tylko o moich nowych adidasach :P Oczywiście, że nie mogłam sie zdecydować na wybór koloru, ale ostatecznie czy różowe nie wyglądają mega wesoło ?! Dodatkowo odwiedziłam w końcu River Island i wyszłam z paroma rzeczami, które już wkrótce pokażę wam na blogu :)) Hmm.. do dzisiejszego looka dorzuciłabym chętnie zegarek Adidasa ze strony zegarownia.pl <3

Ostanie dni mijają mi w bardzo słonecznej atmosferze ♥  Przy okazji ładnej pogody spotkałam się z wrocławską blogosferą i zrobiliśmy kilka śmiesznych zdjęć, które dodam jutro ^^
Mam nadzieję, że dzisiejszy zestaw się wam spodoba !!


21 comments:

  1. You look absolutely amazing! Love the sneakers!

    Books in my bags

    ReplyDelete
  2. A tam za wesoło ;) Przy takim zestawieniu ja nie widze zadnych innych :D uwielbiam ten obuw :D Zastanawiam sie caly czas czy kupowac druga pare czy nie ;P
    W ogole mi sie taki typ stajlisza co Ty masz tu na foteczkach na sobie strasznie podoba :)))) Me gusta jak wygladasz no :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erill, haha :D To cieszę się! Granatowo białe też są piękne <3

      Delete
  3. świetna stylizacja, uwielbiam takie luźne sportowe kurteczki ! :)

    ReplyDelete
  4. kupuje te stylizacje!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja ;) Taka trochę amerykańska :) Szczególnie podobają mi się spodnie, czapka i usta!;)

    ReplyDelete
  6. mi np. bardzo się podoba ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. fajna czapa, zastanawiam się czy sobie nie zafundować fullcapa :D

    ReplyDelete
  8. Super stylizacja i śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  9. Ostatnie zdjęcie najlepsze! Świetnie się wkomponowałaś w to "graffiti" :).

    Love,

    Caayenne.

    ReplyDelete
  10. rewelacyjnie wyglądasz:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pięknie jak zawsze :)))Kolorowo i gustownie :)

    ReplyDelete
  12. Buty są genialne a Ty wyglądasz świetnie zresztą jesteś taka śliczna ,że we wszystkim będzieś cidnie wyglądać!!!

    tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. YOu look so groovy, bright and really cool outfit! Nice choice)
    Keep in touch!!!:-) Best wishes from Russia!

    www.svetusvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. zawodowy look i Meri na sportowo, wchodzisz na moje rejony ha ha :D buziaki

    ReplyDelete
  15. ımm ı am a turkish
    ı like you very much
    oh sorry I was thrilled
    I like you meri :D

    ReplyDelete