Monday, 3 September 2012

Lights and Shadows





 
 
 
Black Jumpsuit / Bag: Zara
Necklace: River Island
Bracelet: Fleq.pl
Heels: Quazi
 
Od dawna miałam chęć na taki kombinezon ale w drodze po niego wpadłam całkiem przypadkowo na torebkę z cekinami, w której się totalnie zakochałam :) Pomijając dzisiejszy outfit, dostałam maila z informacją z linkami do moich zdjęć, które sobie fruwają po różnych stronach w internecie jako czyjeś, z usuniętym 'znakiem', lub są ustawione na wielu profilach dziewczyn jako ich własne. Trochę mnie to wk#r  denerwuje, bo zdaję sobie sprawę, że jest to nie do przeskoczenia, a zdjęcia wielu blogerek są po prostu kradzione.
 
Przypominam o konkursie Vivili, który trwa do niedzieli,
możecie sie nadal wpisywać tutaj :)
 
 
 
 


25 comments:

  1. wow! I'm a new follower!
    how do you do the moving picuters (n.6)? It's wonderfull!
    www.deeplydiva.com

    ReplyDelete
  2. ale masz na myśli inspiracje czy po prostu blogerka umieszcza zdjęcia na blogu i mówi ze to ona /jej? niewiarygodne :O Kombinezon jest obłędny :)tzn kombinezon jak kombinezon ale Ty w nim to już szał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam na myśli moje własne zdjęcia, najczęściej zbliżenia np. na buty/torebki są po prostu przywłaczane przez innych :/

      PS. Cieszę się, że Ci sie podoba!! :)

      Delete
    2. mega stylizacja kopertówka wymiata :-) buziaki

      Delete
    3. Porażające zdjęcia :) ten kombinezon jest bardzo elegancki i stworzony dla Twojej figury.

      Delete
  3. Jesteś po prostu oszałamiająca! :)

    ReplyDelete
  4. I love your style! Really awesome! I found your blog via chictopia...
    Please check out my blog too: http://seaofteal.blogspot.de
    If you like my blog, we can follow each other, what you think?
    Let me know!
    Greetings from Germany,
    Teal

    http://seaofteal.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. ależ Ty masz figurę Dziewczyno !

    ReplyDelete
  6. Kombinezon jest świetny! Idealnie w nim wyglądasz !;)
    I te Twoje obłędne włosy ! <3

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz fantastycznie:)

    A co do kradzieży fotek niestety walka z wiatrakami:-/

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny zestaw! Fantastycznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. That is one great putfit, love the simplicity of it. the black is really awesome.

    Follow each other?

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za komentarze, strasznie mi miło !!! :) <3

    ReplyDelete
  11. wygladasz cudownie w tym kombinezonie :-)

    ReplyDelete
  12. You look so fabulous! I love your jumpsuit :)

    ReplyDelete
  13. wspaniały kombinezon :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  14. I adore the simplicity & style of this classic black look.

    xo/Allison

    ReplyDelete
  15. Great jumpsuit! it looks phenomenal on your body and I love this gif!

    www.lovecharliej.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Przymierzałam ten kombinezon bo strasznie mi się podobał ... i wyglądałam w nim FA-TA-LNIE :( Zazdroszczę że na Tobie leży tak idealnie! ♥ :)

    ReplyDelete