Thursday, 6 September 2012

Red Lips For September






 
Dress: IAnyWear
Cardigan: Bershka
Bag / shoes: Pull & Bear
 
Lubię wrzesień. Zapach powietrza, pierwsze opadające liście, zmiany. W tym sezonie w kolekcjach jesienno zimowych królować będzie mocna czerwień, fiolety, złoto! A od różnorodności trendów aż kręci się w głowie :) Po mega kolorowym neonowym lecie dla odmiany kusić mnie będą bardziej drapieżne motywy i czernie w stylu gotyckim, który powraca na wybiegi.
 
Dla tych, którzy przeoczyli poprzednie posty - zapraszam na konkurs, w którym można wygrać piękne okulary Vivilli, a żeby wziąć w nim udział wystarczy kliknąć tutaj i zostawić wpis w komentarzu :)
xoxo


27 comments:

  1. ale masz piękne, długie nogi :) wspaniałe szpilki!

    ReplyDelete
  2. Świetna sukienka, rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. oooo torebeczka i buty w modnym buraczkowym tfu bordowym tfu burgundzie :) no sie wysłowiłam w końcu - o tak czerwone usta na jesień bardzo dobry pomysł :) lecę po szminkę :)

    ReplyDelete
  4. Jak zawsze super look:))śliczna torebka:)))

    ReplyDelete
  5. Love this look! Everything is so nice - from the dress, the bag to red lipstick which looks beautiful on you!

    http://i-shopped-till-i-dropped.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej, wyglądasz na nim może poważnie, ale przez to całość jest dość klasyczna, jest bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też najbardziej podoba się to pierwsze :))

      Delete
  7. Uwielbiam tu zaglądać , z każdym postem mnie zadziwiasz :) cudownie wyglądasz


    http://saavin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mniam mniam czerwień na Twoich ustach-coś pięknego!:)Sukienka jest świetna,wyglądasz wspaniale ale u Ciebie to norma:]:*

    ReplyDelete
  9. juz od dawna mam w swojej kosmetyczce czerwoną szminkę, ale jakoś nie mogę się do niej przekonać :( bardzo podoba mi się ten sweterek ! pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.ainarucna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Być może masz zły odcień czerwieni, który nie pasuje do Twojej karnacji.. Czerwone szminki bywają trudne :)

      Delete
  10. wow fantastyczne nogi! :)

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ohhh idealna sukienka!:))
    idealnie podkreśla twoje długie nogi
    pozdrawiam i obserwuję

    ReplyDelete
  12. Cześć ślicznotko :)
    Oceń wygodę butków w skali 1-10. Proszę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja daję 10 - niska platforma, niezbyt wysoki obcas (jak dla mnie oczywiście;) buciki wydają się być całkiem wygodne!

      Delete
  13. cudownie, jestem zachwycona!
    czekam na więcej i zapraszam do siebie!

    http://mademoisellemoullis.blogspot.com

    ReplyDelete