Friday, 14 September 2012

Versace Wroclaw
















 
 
 
 Maciej Gajdur i Różena Opalińska
 Ania Grabowska, Aleksandra Macewicz
 Marta Kaleta, ja i Monika Grelewicz Mia Look
 Maciej Gajdur i Marta Kaleta Wro Street Fashion
 
Tak jak obiecałam dodaję krótką notkę z eventu wprowadzenia marki Versace we Wrocławiu w MM Studio na ul. Oławskiej :) Podczas pokazu wspaniałej kolekcji Versace jesień-zima 2012/13 mieliśmy okazję zobaczyć także kolekcję Red Valentino, a zebrani goście mogli porozmawiać z najlepszą polską stylistką gwiazd Różeną Opalińską (nie muszę dodawać, że wyglądała zjawiskowo :) Przy okazji miałam okazję spotkać osoby, które uwielbiam (Mia Look, Marta Kaleta) :D oraz poznać w końcu Aleksandę Macewicz, której zdjęcia zawsze mnie zachwycają  Pozdrawiam Was dziewczyny i dziękuję za bardzo fajny wieczór :)) xoxo

7 comments:

  1. Świetne zdjęcia!
    Super stroje.

    ReplyDelete
  2. skromnie tam w porownaniu do ny, ktory teraz wystaje z kazdego bloga...

    ReplyDelete
  3. Według mnie świetna kolekcja, czysta klasa i elegancja:))) cudoo!

    Buziaki:*
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fanie . fanie . kolekcja super . szczegolnie te 2 czarne plaszczyki . ;)





    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dopiero nadrobiłam zaległości. :******** Ola

    ReplyDelete
  6. versace ski mask bejbe http://www.youtube.com/watch?v=IVTkuhJUg9k

    ReplyDelete