Thursday, 4 October 2012

FIGHTSTAR 99










Photos: Jey Wild
Postproduction: Meri Wild
___________________
Military Jacket: Bershka
Cross Print Leggings: Ax Paris
Studded Backpack: Pull & Bear
Spike Blade Cord: Fleq.pl
Skull bracelet: House Of Mima
 
W końcu znalazłam kilka na prawdę ulubionych jesiennych rzeczy. Mój numer 1: buty z River Island, w których się zakochałam / Mój numer 2: plecak z Pull and Bear czyli idealny dodatek do numeru 1 :P Numer 3: leginsy w krzyże, fajne, modne, wygodne. I numer 4: bransoletka z czaskami od House of Mima, z którą się nie rozstaję :)
 

 

 


22 comments:

  1. Ja Ciez co za fotki, co za mijesce i co za stajliszowa! generalnie nie ma niczego coby mi nie zaswiecilo paczalek. Czad!

    ReplyDelete
  2. You look so groovy! Love your style)
    Have a fabulous time!


    Best wishes, Alex.
    http://svetusvet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kurtka jest świetna, zastanawiałam się nawet czy nie przerobić starego żakietu doszywając do niego skórzane rękawy :D

    ReplyDelete
  4. Rewelacja!Kurtałka i buty rządzą:]

    ReplyDelete
  5. na żywo wygląda lepiej!!! nie dajcie się tym zdjęciom!!! :D MEri na żywo wygląda 10000000 razy lepiej! :D:D:D

    ReplyDelete
  6. niezaprzeczalnie cudownie wyglądasz! idealne połączenie

    http://saavin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Amazing! That military jacket is perfect! Followed and hope to keep in touch!

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Moimi faworytami są tu kurtka i biżuteria :)

    ReplyDelete
  9. I znowu ta a'la militarna kurtko- parka ze skórzanymi rękawami- jestem na nie! W każdej sieciówce można podobną dostać, ale czy warto?
    By wyglądać jak klon klona na ulicy??
    reszta mi się bardzo podoba, przypomina mi czasy liceum, gdy nosiłam glany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się czuję jak klon klona codziennie, wszędzie długowłose blondynki. czas zrobić coś z fryzurą!

      Delete
    2. Hahahaha, genialnie, z dystansem i przede wszystkim inteligentnie pojechałaś koleżankę Delfinę. ;-)

      Delete
  10. swietny plecak! pasuje ci taka stylowka!

    www.alefazka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. you look perfect, love the jacket ;)
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Love the jacket!! I have very similar leggings from topshop, they are in my newest post. You can check them out if you like. Love them too!


    Sun-driven.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jestem zachwycona. wszystkim. i w każdy calu.
    z przyjemnością dodaje do obserwowanych!

    ReplyDelete