Monday, 8 October 2012

It feels like I'm falling




 

 



Photos: Jey Wild Postprosuction: Meri Wild

Dress: Mohito
Hooded Vest: Zara
Bag: River Island / Wrocław DH Renoma
Shoes & necklace: Fleq.pl
 
Pewnie piszę to pod każdym postem ale KOCHAM JESIEŃ <3 Kocham jesienną modę, jesienne kolory i mój jesienny nastrój. Ciekawi mnie czy polubicie sukienkę las z Mohito.. moim zdaniem jest zjawiskowa i pięknie komponuje się z rozpinanymi swetrami i z płaszczami. Stwierdziłam też, że do jesiennych zestawów, obok czarnych, muszą się znaleźć beżowe Lity, które tak fantastycznie wydłużają nogi :)
 
Przypominam, że dzisiaj ruszył konkurs WEEKEND by MAX MARA, w którym możecie wygrać śliczne rękawiczki z futerkiem oraz trzy broszki - zachęcam do wzięcia udziału !! xoxo
 


30 comments:

  1. Piekna sukienka! Jakby u mnie taka jesien byla to tez bym ja polubila :P

    ReplyDelete
  2. śliczna sukienka i pięknie wyglądasz, ale mi najbardziej podoba się klimat zdjęć, pierwsze jest rewelacyjne, zresztą wszystkie są świetne piękne jesienne kolory <3

    ReplyDelete
  3. normalnie klimat jak czerwony kapturek (bez czerwonego kapturka ;P) lub coś w klimacie reklamy reddsa ;) bardzo ciekawie, kolory rewelacyjne, zdjęcia wręcz magiczne ;)

    ReplyDelete
  4. Piękna TY i cudowne klimatyczne zdjęcia :)))pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. już dawno nie widziałam tak idealnej stylizacji:)
    booosko <3

    ReplyDelete
  6. wyglądasz niesamowicie ! :)
    / wspaniałe zdjęcia!

    ReplyDelete
  7. Ajjj wymiatasz tą stylizacją ;)

    ReplyDelete
  8. wow, wyglądasz rewelacyjnie, nie masz chyba 18 lat jak mówiłaś ;D

    ReplyDelete
  9. ciekawa sukienka... :-) i bardzo fajny naszyjnik :-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Sukienka jak sukienka, ale musze przyznać, że Ty świetnie wyglądasz w zielonym! Rewelacja!.

    ReplyDelete
  11. świetny zestaw :) sukienka ma bardzo fajny print :)
    torebka śliczna ♥

    ReplyDelete
  12. Love your look lady! =]

    xo
    Maggie
    http://magz725.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. So gorgeous! it's kinda autumn-ish but very fresh look!

    http://anmari-ish.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super ciuszki, ale...ta sceneria! Nie mogę się napatrzeć <3

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia!!! boska stylizacja:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. just amazing girl!!!!! love it ! the photos are great! and love the dress

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz:) Niesamowita sukienka !:)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  18. Dziękuję za wasze miłe komentarze!!
    bardzo się cieszę :) xoxo

    ReplyDelete
  19. Jak dla mnie ta sukienka jest zjawiskowa i świetnie potrafisz połączyć letnie rzeczy z dość grubym swetrem i Litami. Kupuję to :)
    Podoba mi się Twój blog, lubię go czytać. Obserwuję.

    ReplyDelete
  20. Oglądałam ta sukienkę w sklepie i mnie nie zachwyciła, na tobie jednak bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  21. genialnie jak zawsze:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  22. super sceneria! ta czerwień za Tobą jest niesamowita. stylizacja ładna. ładna sukienka ;)
    zapraszam i pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  23. wowwwww el vestido es precioso y con las lita queda genial! me hago seguidora de tu blog ahora mismo! :)

    besitos de www.gabriellemode.blogspot.com

    ReplyDelete