Monday, 22 October 2012

Marks & Spencer Wrocław



 Jacket: Zara / Dress: Mohito / Shoes: Fleq.pl



 Jestem Kasia
 Jey


 Mullan Style



 Erill






 Mia Look

 M&S outfit

 
Zdjęcia: Maciej Gajdur Wro Street Fashion
 
Tak było we wtorek na otwarciu Marks and Spencer we Wrocławiu :) Jak widać na pierwszym zdjeciu, pojawiło się sporo blogerów, między innymi Jestem Kasia, którą bardzo miło było poznać! Zrobiliśmy mały konkurs na stylizację M&S i przekopaliśmy cały sklep w poszukiwaniu wymarzonych rzeczy :)) Mi najbardziej przypadł do gustu czarny elegancki płaszcz <3 A dzień jeszcze bardziej umiliły nam słodkości w postaci pączków i rogalików, pycha!


16 comments:

  1. musiała być niezła zabawa :) sama widzę tam kilka ciekawych dla mojego oka rzeczy ;)

    ReplyDelete
  2. Super impreza a Ty zachwycająca jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  3. Okazją na miłe spotkanie :)

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę .... <3

    Swietne fotki ..




    ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA : TORI DIS <3

    ReplyDelete
  5. Witaj! Bardzo mi się podoba twój czarno biały look!

    P.S U mnie rabaty na EMU, zapraszam!

    caayenne.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bardzo podoba Mi sie 2 stylizacja Style Mullan . ;)








    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Płaszczyk niezły, chociaż te pączki brzmiały najlepiej :) O, o, o! I jeszcze kawa! Marzenie :)

    ReplyDelete
  8. Również tam byłam, sklep robi wrażenie !

    Szkoda tylko że ciuszki drogie :(

    Zapraszam do świata 2ndhandów ! http://ilovesecondhands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ale mnie ułapaliście buszującą wśród ciuchów haha :)
    taaak, pączki były zawodowe! idę po masło orzechowe jeszcze! :) buzia

    ReplyDelete
  10. Great photos!
    You have a wonderful blog! Do you want to follow each other? Follow my blog on Bloglovin'. Let me know in my comments and I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    ReplyDelete
  11. świetna relacja :)
    uwielbiam Twojego bloga i obserwuję:)

    ReplyDelete
  12. Woow świetne spotkanie, pozazdrościć!

    ReplyDelete
  13. lvoe your blog! Following you!xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es/2012/10/flower-pants.html

    ReplyDelete