Saturday, 4 May 2013

TRZYMAJ FASHION!








Photos: Jey Wild / Postproduction: Meri Wild

Denim studded jacket: Vivilli
Shirt: House
Jeans /Backpack: Pull & Bear
Bracelet: Sole Luna
Watch: Tally-Weijl
Sneakers: Fleq.pl

NOW YOU ARE IN THE DREAM LAND

Tak! Mnie też ogarnęła longboardmania :D Co prawda idzie zima i zbliża się czas na snowboard, ale przysięgam - nie mogłam się oprzeć !! A w ogóle muszę wam powiedzieć, że poza zdjęciami udało mi się trochę pojeździć bez połamania rąk i nóg <szok> :) Deski są ostatnio nagminnie wykorzystywane do sesji zdjęciowych, co na pewno zauważyliście na wielu blogach i w magazynach. Ale prawdziwym rajem dla oczu są zdjęcia z Venice Beach, Los Angeles, na które mogę patrzeć bez końca. Także dzisiaj zestaw na luzie, w mojej nowej mega pięknej kolorowej czapce z Croppa, placak zamiast torebki, do tego luźna kurtka z ćwiekami i wygodne trampki (dla zainteresowanych powiem, że są w promocji tutaj)
Na dworze piękne słońce więc śmigam robić nowe foty! Dajcie znać czy są tu jacyś wielbiciele longboardów :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 comments:

  1. YOu look gorgeous! The photoshot is simply terrific!
    Have a fabulous time!

    best wishes, Alex
    http://svetusvet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. girl! you ROCK! love it all! the jacket and those sneakers are fantastic!!!!

    ReplyDelete
  3. Piękny kolor paznokci ! i te zdjecia przy zachodzi słońca :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie klimaty <3 Świetnie :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Czapiszon jest,deska jest,trampy są i jest super:]

    ReplyDelete
  6. Aż nabrałam ochoty na różowe usteczka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam szminkę z serii Rimmel Kate Moss, na prawdę pachnie malinami, uwielbiam ją <3

      Delete
  7. you look absolutely stunning& cool!Love your beanie and your jacket is AMAZING!I've got the same bag also! Kisses <3

    ReplyDelete
  8. I love these photo's! The sunlight really brings in a cool effect.
    Cool jacket :)
    Maya
    archistas.com

    ReplyDelete
  9. Ten kolor na ustach.. Magia :D strasznie mi się podoba.
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Amazing photography! And i love your style, im your newest follower :)

    Sun-driven.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. strasznie fajna czapka :D


    zapraszam do mnie ;)


    http://wastedyouthdiy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Love this look, your blog is perfect, you got one new follower!

    ReplyDelete
  13. You look so unbelievably beautiful! The pics are perfection! Would you maye like following each other on gfc and fb or so? xx
    eve

    ReplyDelete
  14. 601 obserwatorka wita! : )

    wpadłam na Ciebie przypadkowo na facebooku i od razu zakochałam się w Twoim stylu, zatem jestem na blogu!
    Pozdrawiam, świetne stylizacje ; )

    ReplyDelete
  15. Bardzo mi się ten secik podoba!!!! Świetny look :)

    ReplyDelete
  16. w końcu blog z klasą !!!
    obserwuję :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia, wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  18. longi,to są prze mistrze. Na longu nie da się zabić no chyba, że tak jak ja próbujesz jeździć w 16 cm koturnach :D

    ReplyDelete
  19. Świetnie! Denim to także moja kategoria - zupełnie w innym stylu. Twoja jest fantastyczna! Pozdrawiam:)


    http://erykahlarocca.blogspot.com/2013/05/trzymaj-fashionczyli-denim-w-miejskiej.html

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja, świetne zdjęcia i oczywiście piękna ty! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  21. czyżby w tle stadion wrocławski?? :)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete