Monday, 19 November 2012

I got a feelin'

bluza zalando

zalando blog


odziez zalando blog meri wild






house buty
Photos: Jey Wild / Postproduction: Meri Wild
Blouse / Bluza: Zalando
Bag / Torebka: C&A
Shoes / Buty: House
Bracelet: Bransoletki: Lolita
 
Miał być post i przepadłam na kilka dni! Ostatnio wszystko robię w biegu, a najgorsze jest to, że notorycznie zdarza mi się zadawać pytanie jaki dziś dzień ? Przestałam nawet odróżniać niedzielę od reszty dni tygodnia. Cieszy mnie natomiast, że mimo połowy listopada jest tak dużo słonecznych dni :) A dzisiaj w stylizacji moja ulubiona kolorowa bluza z Zalando, idealna żeby trochę ożywić szare ulice, i trapery z House'a, które udało mi się kupić w fajnej promocji -40% :D Wygodne, ciepłe, chyba nie trzeba tu nic dodawać :)
Zapraszam was do polubienia mojego Facebooka, bo chyba będzie tam niebawem nowy konkurs! xoxo



                                                                   

22 comments:

  1. Świetna stylizacja, nietuzinkowa :)
    Podoba mi się bluza i buty!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
  2. kolorowo i optymistycznie, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. You look undoubtedly lovely!
    Nice post, thank you for share!
    Have a great time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love your blouse!! gorgeous!xoxo
    Eider

    http://theeworld.blogspot.com.es/2012/11/biker-coat.html

    ReplyDelete
  5. no wyglądasz bosko Mała :D Meryl Street :**

    ReplyDelete
  6. Ciekawy strój, zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. ale piekna kurteczkaaaaa!:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/11/konkurs-do-wygrania-torebka.html

    ReplyDelete
  8. Great blouse =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Twoje włosy? REWELACJA ;)
    cudny zestaw wszystko mi się w nim podoba ;)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  10. Trapery najlepsze! Stylizacja świetna :) nie wiem czemu, ale przypomina mi czasy liceum, chyba to dzięki tej charakterystycznej szkolnej torbie ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    ReplyDelete
  11. Czaderska kurtka i buty! Super połączenie!
    Pozdrawiam
    i zapraszam do siebie :)
    http://justmystyle89.blogspot.com/

    ReplyDelete