Thursday, 22 November 2012

I used to walk on the autumn leaves









Photos: Jey Wild / Postproduction: Meri Wild
 
Dress/ sukienka: Sugarlips
Cardigan/ sweter: Zara
Bag/ kopertówka: Amiche
Hat/ kapelusz: Mohito
Shoes + bracelet/ buty + bransoletka: Fleq.pl
Lipstik/ szminka: Rimmel Kate
Hair/ włosy: Remington Pearl Wand
 
Dzisiaj post sprzed kilku dni, zanim zafarbowałam włosy na.. nawet nie wiem jak nazwać ten kolor, w każdym razie miał być złoty :D Stylizacja jeszcze wczesno jesienna, w sukience Sugarlips z baskinką, do tego moje nowe piękne srebrne buciki od Fleq.pl, ciepły sweter z Zary i kopertówka Amiche z czaszką, którą już wam pokazywałam podczas Fashion Week'a (myślę, że bardzo fajna na zbliżąjącego się Sylwestra!). A żeby dodać trochę jesiennego klimatu założyłam również kapelusz, który pięknie wygląda w zestawieniu z jesiennymi płaszczami. Ja zwykle kapeluszy unikam, ponieważ nie czuję sie w nich do końca dobrze, ale ten bardzo przypadł mi do gustu :) Mam nadzieję, że wam się spodoba, a ja korzystając z okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie Fleq na moim Facebooku. xoxo
 


16 comments:

  1. ciekawe jaki teraz masz kolor włosów ? :)
    mi podoba się sukienka i bransoletka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już niedługo wrzucę posta w tym nowym "kolorze" ;)
      Nie przypadł mi on specjalnie do gustu więc go w miarę możliwości "spieram" :D

      Delete
  2. Genialna bransoleta, uwielbia,m takie wyraziste dodatki <3

    ReplyDelete
  3. sweter bardzo mi się podoba :-)

    ReplyDelete
  4. świetna bransoletka :-) zapraszam do siebie :-)

    ReplyDelete
  5. Great look! Love your dress, great color =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękny kolor sukienki!
    http://mowimyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. yοu are actually a еxсellent wеbmаstег.

    The site lοaԁing velocitу іs іncrediblе.
    It ѕeems that you're doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you've
    done a fantaѕtic task on thіѕ matter!
    http://www.gatheг.сom/viewArtіclе.
    аction?аrtiсlеId=281474981769820
    Also visit my web page ; Watch Glee Season 4 Episode 7

    ReplyDelete
  8. cudowna sukienka;)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/11/konkurs-do-wygrania-torebka.html

    ReplyDelete
  9. świetny sweter! uwielbiam takie <3

    ReplyDelete