Friday, 9 November 2012

Sweet November











photos: Jey Wild / postproduction: Meri Wild
 
Dress: Ax Paris
Coat + bag: Mohito
Necklace: House
Shoes + bracelet: Fleq.pl
 
Po wielu latach nieudolnych prób robienia pięknych loków i mojej odwiecznej pogardzie dla prostych jak druty włosów, nastał przełomowy dzień: dostałam na urodziny od Jey'a lokówkę, zwaną magiczna różdżką. Po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji, do których zazwyczaj podchodzę bardzo sceptycznie, doszłam do wniosku, że muszę ją mieć. MAM. Jestem zakochana. To, w jaki sposób ta lokówka robi loki i jak one się trzymają, jest na prawdę niesamowity !! Także sorry, ale nie zobaczycie mnie już nigdy więcej w prostych włosach :D  A wracając do dzisiejszego outfitu: w Mohito niezłe cięcie cen i płaszcze za 200 zł, w związku z czym jeden jest mój, złota sukienka z Ax Paris, cała cekinowa, fajnie odbija światło więc chętnie zrobię w niej jakieś szalone zdjęcia nocne :D no i moje ulubione lity z kolcami ze strony Fleq.pl. Jutro natomiast wybieramy się na Wrocław Fashion Meeting, gdzie serdecznie was zapraszam, myślę że będzie się tam działo dużo ciekaweych rzeczy :) Więcej na ten temat możecie przeczytać na fanpage'u TUTAJ. Całuję xoxo


37 comments:

  1. Torebka <3 piękna jest
    Wyglądasz bardzo dobrze, twoje nogi albo naturalnie są takie długie lub też moze to kwestia odpowiedniego obuwia, sukienka zaskakująco podobna przez te cekiny do jednej która wcześniej miała juz na twoim blogu swoja premierę
    Sumując jednym słowem PIĘKNIE

    ReplyDelete
  2. nie masz innych butów?

    ReplyDelete
  3. GLAM STYLE KONIEC KROPKA ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Dałam linka pod zdjęciami :)

      Delete
    2. Ojej, ale gafa! Nie zauważyłam, dzięki! Tak mnie podekscytowałaś, bo też mam proste czy raczej nijakie włosy i szukam czegoś, co sprawi, że delikatne loczki na co dzień będą w moim zasięgu :) Jak znajdę jutro to ją kupię, oby się u mnie sprawdziła jak u Ciebie :)

      Delete
  5. Genialna sukienka, robi mega wrażenie, nawet nie potrzeba żadnych dodatków :)

    ReplyDelete
  6. wygladasz cudownie i bardzo glamour :-)

    ReplyDelete
  7. Byłam w Mohito, żeby przejrzeć te przecenione płaszcze i się zawiodłam, bo nic mi się nie podobało :(
    Stylizacja świetna! :) Dobry pomysł na konsekwencje kolorystyczną i postawienie na czerń ze złotem- genialny efekt ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    ReplyDelete
  8. Alez Ty swietnie wyglądasz! Masz niesamowicie długie nogi i w każdej takiej sukience jest Ci bardzo dobrze !
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
  9. Buty i bransoletka są boskie :D

    ReplyDelete
  10. Jejku, jakie piękne loki! :)

    ReplyDelete
  11. I love your style.
    I follow you, I really liked your blog.
    Do we follow each other?
    Ire.
    whileinspireme.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowna sukienka, wyglądasz w niej fenomenalnie, zazdroszczę Ci figury:)

    ReplyDelete
  13. oh dear you are absolutely stunning and gorgeous)!)!and of course really I mean REALLY stylish!And beautiful!Love your shoes!!Following you now dear!Hope you can visit my blog and follow me too,I would really appreciate that <3 kisses!

    ReplyDelete
  14. W sukience zakochałam się od razu! Wspaniałości.

    lanebbiaazzurra.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I just discover your blog on Chictopia and I really love it! I am so in love with this outfit! I want your dress and purse:))
    Following you on GFC and Bloglovin!

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  16. You looks amazing. Perfect style. I like your purse. Would you like to follow via bloglovin? Have a nice sunday.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  17. wyglądasz przecudownie <3 śliczna sukienka!

    ReplyDelete
  18. zawsze cudowna <3 loki wyszły świetne!

    ReplyDelete
  19. amo tu outfit <3 eres preciosa!
    http://inspiration-at-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  21. Dziękuję za tyle miłych wpisów :)
    THANK YOU ALL !! <3
    xoxo

    ReplyDelete
  22. Piękna sukienka!
    Blog przejrzałam i będę obserwować :)
    W wolnej chwili zapraszam również,

    pozdrawiam,
    Mirela z mysimplecity.blogspot.com

    ReplyDelete