Monday, 12 November 2012

The colours of autumn









Photos: Jey Wild / Postproduction: Meri Wild

Sweter / Sweater Fabio Zanetto: My Generation
Spodnie / Pants: Zara
Torebka / Bag: Pull and Bear
Bransoletka / Bangle: Fleq.pl
Buty / Shoes & kolczyki / earrings: River Island
 
Dzisiaj jesienny zestaw na te cieplejsze dni, na luzie, na spacer. Mi w końcu udało się zaopatrzeć w ubrania adekwatne do pogody, między innymi bardzo miły i bardzo ciepły sweter z My Generation, oraz burgundowe spodnie z Zary :) Do tego buty z RI, które już znacie i które bardzo lubię. Mam, nadzieję, że wam się spodoba, a ja tymczasem uciekam oglądać Gossip Girl, xoxo


24 comments:

  1. spodnie w tym kolorze bombardują nas praktycznie z każdej strony. Na szczęście mi się baaardzo podobają, ale sama jeszcze się takich nie dorobiłam ;)

    ReplyDelete
  2. Zestaw jesienny pod dwoma względami! Po pierwsze, dopasowany do pogody. Po drugie, wpisujący się idealnie w trendy sezonu jesiennego ;) Świetna stylizacja! :)

    Pozdrawiam i obserwuję ;>

    Ewelina

    ReplyDelete
  3. uwielbiam takie casualowe zestawy! :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie!I chyba właśnie zachorowałam na tą torebkę:D

    ReplyDelete
  5. Buty wyglądają ciekawie, tak samo jak połączenie szarości swetra i bordowych spodni, bomba :)

    ReplyDelete
  6. pieknie!:)) na zywo wygladasz milion razy lepiej tak btw :D ta energia, ktora od Ciebie bije <3

    ReplyDelete
  7. Śliczny, jesienny zestaw, który idealnie nadaje się na spacer :) Wszystko bym przygarnęła, choć do torebki nie mogę się przekonać. Cudownie Ci z czerwonymi ustami :)
    XXX

    ReplyDelete
  8. Niezły zestaw. fajne połączenie spodni z tym sweterkiem. aczkolwiek wydaje mi sie że niedbały kok wyglądałby lepiej :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetnie, ale to u Ciebie standard =]

    ReplyDelete
  10. Usta i spodnie są boskie!

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    ReplyDelete
  11. Ale Ci zazdroszczę tego swetra!!!!!

    ReplyDelete
  12. calosc mi sie podoba;) jak zawsze:) ale za to buty masz genialne;)

    pozdrawiam:)


    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mega bardzo mi sie podobywuje ten swetrzysk. Spodzien jak spodzien ale ta szarosc splotow i do tego ten obuw zdecydowanie zdobywaja me serce :)))

    ReplyDelete
  14. świetnieee wyglądasz ! kocham te kolory :)

    ReplyDelete
  15. Nice looks on this blog!!!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  16. cute look ! :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajny, casualowy zestaw. Sweter wygląda na straasznie milutki ;)

    ReplyDelete