Thursday, 20 December 2012

Spike and Snake

stylistka

kapelusz mohito

solar bag

Mohito

blog moda

blog o modzie

fleq shoes
Photos: Jey Wild | postproduction: Meri Wild
Bag/ torebka: SOLAR
Necklace/ naszyjnik: SOLAR
Coat/ płaszcz: Zara
Sweater/ sweter: Nowistyle
Pants/ spodnie: Zara
Hat/ kapelusz: Mohito
Shoes/ botki: FLEQ
Lips/ usta: Shiseido

Co za ulga, zdążyłam wrzucić ostatniego posta przed końcem świata :)) Chociaż jutro pewnie się okaże, że impreza była mocno przereklamowana. 
A dzisiaj, skoro mam jeszcze taką okazję, chciałabym wam zaprezentować nową torebkę Solar, która niesamowicie mi się spodobała  Ten zestaw kolorystyczny jest dla mnie idealny, i akurat fajnie skomponował się ze spodniami z Zary i włochatym sweterkiem. Jasne akcenty zimą są bardzo mile widziane i warto o tym pamiętać. Mam nadzieję, że wam się podoba! :) xoxo


32 comments:

  1. Ciekawe spodnie :) Podoba mi się trend z kapeluszami, wyglądają bardzo oryginalnie :) A lity w Twoim wykonaniu obłędne! Cudowną szminkę masz na ustach :)

    ReplyDelete
  2. masz śliczny kolor włosów jaką farbę stosujesz???pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farbka w piance: Perfect Mousse 865 Bursztynowy Złoty Blond :)

      Delete
  3. wspaniale wyglądasz:) Torebka świetna!

    ReplyDelete
  4. perfekcyjnie, co tu dużo mówić ;)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz niesamowicie, masz fantastyczne nogi!! <3

    ReplyDelete
  6. Ja Cie ależ Ty hot wyglądasz w tym kapeluszu <3

    ReplyDelete
  7. super !

    piękna jest ta torebka !!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    ReplyDelete
  8. fajne połączenie, z jednej strony przez kapelusz i płaszcz bardziej elegancko i stylowo, a z drugiej strony motyw wężowy, kolce, coś z mocniejszym wyrazem
    doskonale się to razem komponuje
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. a tam koniec świata, nie ma końca świata! Świat się bez nas obejść nie będzie mógł MEryl :D:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie inaczej!! :D :* Dawno Cię nie widziałam! <3

      Delete
  10. Bardzo fajny zestaw, slicznie Ci w takim kapeluszu.

    ReplyDelete
  11. love your hair and the look!
    xxx have nice weekend
    <3
    enjoy your time!

    ReplyDelete
  12. Meri bardzo Cie lubie ale ciagle kapelusz, na dodatek mam wrazenie ze jest zywcem odgapiony od Maff. Nie jest Ci w nim ładnie masz pociagla twarz (przynajmniej na zdjeciach) a on dodatkowo Ci ja wydłuza ale mimo wszytko bardzo lubie twoj blog jestes cudna :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. ciężko powiedzieć, że ciągle noszę kapelusz, mam go na sobie drugi raz :) Bez sensu jest też stwierdzenie, że jest odgapiony od Maff, ponieważ ona nie ma wyłączności na kapelusze. Czy uważasz, ze skoro Maff lub inna znana osoba posiada kapelusz, to już nikt inny nie może tego nosić ? Heh :)

      Delete
  13. Tacones
    muy elegantes buenos precios para llenar tu armario con diferentes estilos y diseños de moda,
    sigue las últimas tendencias y consigue de todo, con las tonalidades más intensas de la moda,
    sin duda alguna un modelo especial para cada ocasión especial.
    www.divazapatos.com

    ReplyDelete
  14. Tacones
    eso y mas a unos precios muy interesantes, solo para chicas, envio contrareembolso ,
    transferencia, pago con tarjeta, total garantia y seguridad. No puedes perdertelo es muy
    interesante visita nuestra web :
    www.divazapatos.com

    ReplyDelete
  15. wow!
    ależ boskie masz te spodnie!
    świetnie wyglądasz!
    boska jak zawsze!
    love!

    całusy! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  16. W takiej wersji jesteś najwspanialsza <3

    ReplyDelete