Sunday, 9 December 2012

Sukienki na Sylwestra - propozycje Meri i Mullan

Serena i Blair

sylwester 2012 black dress

Reserved dress

sylwester wrocław 2012 propozycje

Serena i Blair z serialu Plotkara

mohito bag and reserved bag

 Blair i Serena z Plotkary

Mullan Style on Meri Wild blog moda

Meri i Mullan

Meri Wild Blog Moda

Mullan blogerka Wrocław

Meri Wild Blogerka z Wrocławia

mohito bag

Czarna sukienka

Meri Wild szpilki fleq high heels
Photos: Jey Wild / postproduction: Meri Wild

Meri: Dress/ sukienka: Ax Paris
Bag/ torebka: Mohito
Heels/ szpilki: Fleq.pl
Mullan: Dress/ sukienka: Reserved
Bag/ torebka: Reserved
 Heels/buty: Primark
Bracelet/ bransoletka: River Island
Dzisiaj zapowiadane zdjęcia z cyklu Blair & Serena, a dokładniej propozycja sukienek na Sylwestra :) Osoby, które śledzą Gossip Girl, na pewno widziały w jednym z odcinków bardzo podobną sukienkę, którą miała na sobie Serena. Była to na prawdę przepiękna kreacja od Monique Lhuillier z wiosennej kolekcji 2012. Moja sukienka natomiast pochodzi z Ax Paris i jestem w niej zakochana, dlatego też jest to moja dzisiejsza propozycja na sylwestrową noc :) Mullan natomiast wybrała bardziej szaloną sukienkę z Reserved z frędzlami i cekinami, która wygląda fantastycznie, zwłaszcza gdy się tańczy!
Czekamy na wasze opinie !! xoxo


                                                                   

25 comments:

  1. Bardzo podobają mi się Wasze stylizacje z cyklu Blair & Serena :D pięknie wyglądacie w tych kreacjach sylwestrowych :) możemy się jeszcze spodziewać zdjęć z B. i S. ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej! Myślę, że takie wspólne posty są ciekawe, a ja i Mullan przy robieniu zdjęć dobrze się bawimy ;)

      Delete
  2. Meri ale masz cudowną kieckę! ; o

    ReplyDelete
  3. długo czekałaś na sukienkę z ax paris? chcę zamówić na sylwestra,ale obawiam się ,że może mi nie dojść w porę....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zazwyczaj czekam około tygodnia, więc myslę że do 2 tygodni będzie na pewno :) Dodatkowo po wpisaniu kodu z obrazka pod postem jest zniżka na pierwsze zamówienie!

      Delete
  4. "With a doubly appealing content of Party Girl-flavored Freshness" !

    à Bientôt, Antoine

    ReplyDelete
  5. Wyglądacie bosko, sukienki są świetne! Jedyne, co mi się nie podoba to te srebrne buty, wyglądają tanio i tandetnie przy tej sukni ;/ Postawiłabym na eleganckie czółenka albo sandałki ;-) Poza tym - super, czekam na więcej postów z serii GG.

    http://ika901.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. no no no :D znakomite!! to kiedy impreza? ;) haha, ja mogę Wam robić za Vanessę następnym razem jakj coś ;))) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. albo za nelly yuki, tylko będziesz musiała oczy sobie naciągnąć :D

      Delete
  7. jak dla mnie- zdecydowanie cekiny! no i jeszcze ta torebka :) w ogóle od kilku dni uwielbiam tego bloga, świetne pomysły, cudowne zdjęcia. pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. twoja sukienka jest ładna, ale myślę że przydałoby się jej coś charakterystycznego przy talii co przyciągnęło by wzrok, masz świetną figurę, ale przy 3 zdjęciu sukienka prezentuje się jakby była zupełnie prosta od góry do dołu, dlatego też taka sugestia ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. faktycznie wygląda na zdjęciach na całkiem prostą, ale jej kształt bardziej przypomina syrenkę z rozcięciem z jedenj strony, i w sumie ona najfajniej wygląda jak się w niej chodzi/tańczy.. ;)

      Delete
  9. Niestety obydwie macie źle dobrane sukienki :( Wyglądacie na minimum + 25 kilo więcej :( Lubię Twoje stylizacje, ale niestety ta nie trafiona. Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz chyba jestem na tym blogu i już patrząc na pierwsze zdjęcie zachwycił mnie :) ładne z was dziewczyny, w tych kreacjach wyglądacie idealnie, tylko czekać na Sylwestra :)

    ReplyDelete
  11. obydwie kreacje super! miałam nawet bardzo podobną czarną cekinową, ale skróciłam ją w tamtym roku i żałuję :P

    ReplyDelete
  12. ta dluga cekinowa sukienka - cuuuddo :)

    ReplyDelete
  13. Dziewczyny wyglądacie idealnie. Bardzo stylowo
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    ReplyDelete
  14. Idealnie, jak moja ukochana Sarah Jessica Parker:) Identycznie:) love

    ReplyDelete
  15. Ładnie, tu można znaleźć podobne sukienki http://nunu.pl/tag/31/sukienka_na_sylwestra

    ReplyDelete