Thursday, 24 January 2013

Ewelina Lisowska - W stronę słońca / backstage

w stronę słońca

teledysk

plan zdjęciowy

Ewelina Lisowska z Chłopakiem

backstage

good fan

Lisowska na planie teledysku


Borowski na planie teledysku

Lisowska


MOC

backstage planu zdjęciowego


W stronę słońca

statyści na klipie Eweliny

na

Cześć :) Dzisiaj kilka fotek z planu zdjęciowego do klipu Eweliny Lisowskiej W stronę słońca, w którym ja i Jey mieliśmy przyjemność wziąć udział :P Nie mogę się doczekać, aż zobaczę gotowy teledysk, bo ekipa była świetna i dała z siebie 100% energii, a Ewelina śpiewała nam cały dzień :D Pozdrawiam wszystkich, pewnie niedługo zobaczymy się na koncercie ;)) 

15 comments:

  1. ciekawe doświadczenie ?

    bo zdjęcia wyglądają super ;)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te zdjęcia i całą ekipę <3 !

    ReplyDelete
  3. to i ja czekam na teledysk! :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam <3
    Zapraszam do mnie ;)
    http://loveandkissmee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. rewelacja ! :) świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia .Nie moge się doczekać teledysku :)
    Zapraszam do mnie
    http://beordinaryweird.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Lovely photos!:) Keep in touch! :)

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Widziałam dzisiaj teledysk i jest meega :) Zrobiony na bardzo wysokim poziomie!

    ReplyDelete