Tuesday, 22 January 2013

SOLAR + K MAG

blog o modzie

blog modowy
   Jacket: Stradivarius | Tshirt: River Island | Jewellery: Fleq / House of Mima | Bag: My Red


ilustracje
 ilustracja Olka Osadzińska
solar k mag
Mikołaj Komar i Aleksandra Pyzio


Paulina Sykut z Mężem
 Paulina Sykut

foto: Stanisław Boniecki
top model
 Kasia Smolińska

jaka ja kayka

Łukasz Konopka
 Emilia Komarnicka
K MAG Mikołaj Komar
 Mikołaj Komar i Julia Kuczyńska


Julia Kuczyńska

 foto: Kasia Bobula

Sykut na pokazie Solar


Julia Kuczyńska i Meri Wild
Meri & Maffashion 

Witajcie! Kilka dni temu byłam w Warszawie na finisażu i premierze albumu Solar i K Mag Inspirują, podsumowującym roczną współpracę magazynu i marki Solar, w którym zaprezentowane zostały projekty młodych fotografów oraz stylistów. Zdjęcia prezentowały się znakomicie w industrialnej przestrzeni, a ja szybko znalazłam wśród nich moje ulubione - jeśli się nie domyślacie, jest to dziewczyna z dinozaurem :D Wśród gości pojawiło się wiele znanych osób, między innymi Paulina Sykut, Emilia Komarnicka, modelka Kasia Smolińska, Dorota Williams, a także Julia Kuczyńska i Nikodem Rozbicki :) Imprezę poprowadził oczywiście naczelny magazynu K MAG Mikołaj Komar i Aleksandra Pyzio Dyrektor ds. Rozwoju Solar. Było mi bardzo miło, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu :) Ostatnio ogólnie bardzo dużo się u mnie dzieje! Już wkrótce nowa stylizacja i zdjęcia z planu zdjęciowego do klipu Eweliny Lisowskiej :) Do usłyszenia!! xoxo

16 comments:

  1. piękne zdjecia , i bardzo udana stylizacja, podoba mi się czapka :)

    ReplyDelete
  2. strasznie wygladasz w tej czapce - widze ze wogole nie radzisz sobie z nakryciami glowy albo wydluzasz sobie twarz kapeluszami, albo splaszczasz jakimis dziwnymi kaszkietami. Lepiej z nich zrezygnuj bo masz piekne wlosy i szkoda ich zakrywac

    ReplyDelete
  3. Nooo masz piękne włosy. A jeśli chodzi o dobór czapki to noś co Tobie się podoba :)

    ReplyDelete
  4. o taak było dobrze ! :) tutaj też nareszcie 21 a nie 14 :D

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia,a ostatnie zdjęcie najlepsze <3 :))

    ReplyDelete
  6. Genialna kurtka! A jeżeli chodzi o zdjęcia, to lubię takie "odskocznie" na blogach, więc jak najbardziej mi się podoba taka relacja :D Czekam na zdjęcia z planu ;)

    ReplyDelete
  7. juz nie mogę się doczekać zdjęć z planu zdjęciowego do klipu Eweliny Lisowskiej <3

    ReplyDelete
  8. i love this super cool style !!
    you look so gorgeous and stylish from head to toe, dear ^^
    xx

    visit my blog sometimes..
    www.melodyofmywords.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. kochana wyglądasz zjawiskowo!!!! :)

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia!

    PS. co to za blogerki na czwartym zdjęciu od dołu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ponawiam pytanie i czekam na odpowiedź ;)

      pozdrawiam

      Delete
    2. Na tym zdjęciu jest w środku Julia Maffashion obok Dominika Skowronek, natomiast pozostałych dziewczyn nie miałam okazji poznać.

      Delete
    3. Dzięki za odpowiedź ;)

      Delete