Thursday, 3 January 2013

WILD SOUL

beauty meri wild

torebka myred

animal print

biżuteria meri wild

80' style

animal print meri wild

stylizacje zara blog
Photos: Jey Wild
Jacket/ kurtka: Stradivarius
Blouse/ bluza: Zara
Bag/ torebka + Skull bracelet/ bransoletka czaszki: My Red
Spike Bracelet + Ring/ bransoletka kolce + pierścionek: FLEQ
Sneakers/ trampki: Zara

Moja nowa miłość: trampki panterkowe. Były moim marzeniem od pierwszego spojrzenia. Śmiesznie, bo postanowiłam ograniczyć zarówno motyw patery jak i ćwieki (które są wszędzie). Nie udało się :D Za każdym razem, gdy wchodziłam do Zary próbując usilnie je ignorować, mój mózg nie przetwarzał niczego innego, a wzrok obsesyjnie padał tylko na jedno miejsce *-* Nie mogło być inaczej, wróciły ze mną do domu. Fajnie, że jest ciepło (a raczej, że nie jest mega zimno jak to w styczniu) i można w nich śmigać :) W tym zestawie są chyba same moje ulubione rzeczy; torebka My Red, biżuteria Fleq i szorty, które sama przerobiłam z długich starych jeansów :) Mam nadzieję, że wam się spodoba! xoxo
                                                                   

49 comments:

  1. Bluza podoba mi się bardzo-bardzo. I te trampy... <3
    A Twoim nogom nie zagraża absolubie nic. Nawet skracające białe skarpetki do czarnych rajstop.

    ReplyDelete
  2. Great outfit, I love everything about it. XOXO

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz absolutnie obłędnie!!!!

    ReplyDelete
  4. Po prostu świetny look :)

    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę Ci tych trampek, chciałam je dopaść na wyprzedaży, ale okazało się, że nie są objęte przeceną :(
    a Ty jak zwykle świetnie wszystko skomponowałaś
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, niestety :( też się najpierw dopytywałam kiedy będą na przecenie :)

      Delete
  6. super buty! sama też oglądałam panterowe ale w croppie w outlecie i w końcu nie kupiłam, wybrałam żółte jazzówki... a może trzeba było wziąć obie pary?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cóż, nie oszukujmy się, dwie pary zawsze są lepsze niż jedna para >:P

      Delete
  7. To się nazywa zboczenie modowe ;D

    ReplyDelete
  8. genialna bluza!! A Ty jak zawsze świetnie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem - na takiego bloga jeszcze nie trafiłam :-) Absolutnie fantastyczne stylizacje ,które odpowiadają mi w 100 %:-)))Szczypta elegancji i rockowy pazur to jest to !!!
    Powiedz mi czy botki lity kupujesz bezpośrednio w sklepie czy zamawiasz przez internet ? Zastanawiam się czy kupując w internecie trafię z rozmiarem...
    P.S. Piękne włosy i w ogóle piekna TY :-)
    Pozdrawiam
    jakbyś chciała zajrzeć to mój blog -> http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że blog Ci się podoba!
      Lity zamawiam ze strony Fleq.pl, tam jest tabelka z rozmiarami i długością wkładki więc można łatwo sprawdzić rozmiar. Ja noszę 38 i zawsze buciki są idealne :)

      Delete
  10. Jestem zachwycona dodatkami w tej stylizacji!!!

    ReplyDelete
  11. Świetna kurtka i torebka, biżuteria też jest idealnie dobrana. Super, mimo iż nie do końca w moim stylu :-)

    ika901.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cute look :) I loove your shorts, tights, accessories and love the sneaks! :)

    ReplyDelete
  13. No co ja mogę napisać innego,jak to że uwielbiam hah!<3

    ReplyDelete
  14. swietna bluza i genialnie po prostu to wszystko skomponowałaś!!!!!

    ReplyDelete
  15. kochana świetnie ,że trampy trafiły do Twojej szafy wyglądasz w nich świetnie :)

    ReplyDelete
  16. oddaj nogi! :D Meryl, oddaj nogi! :))) Szerloku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Ty oddawaj rude włosy :D <3
      i szykuj się na nowy klip >:P

      Delete
  17. Love the look. Shorts and stocking, sexy.
    http://www.handbagmadness.com

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja! Tylko czy nie było Ci zimno??? Prowadzisz naprawdę świetny blog w którym widać rękę absolwenta ASP :). Przemyślany i dopieszczony w każdym szczególe. Jestem z tobą prawie od początku i nie wiem co by się musiało stać żebym przestała obserwować. Dalszych sukcesów Meri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!! Takie wiadomości dodają mi skrzydeł :)
      Nie było mi zimno, bo tego dnia we Wrocławiu było 8 stopni i świeciło słońce :) A ta kurtka jest bardzo ciepła mimo, że nie wygląda, to jest zimowa wersja z dopinanym futerkowym kołnierzykiem ^^

      Delete
  19. Jak zawsze idealnie w każdym calu ;*

    ReplyDelete
  20. świetny zestaw!! <3

    http://www.alliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Look at your sassy little hair bow! Love it!!

    Emma x

    ReplyDelete
  22. Och, bluza i buty <3 szkoda, że już nigdzie nie potrafię ich znaleźć :(

    ReplyDelete
  23. Sexy as it gets!

    ReplyDelete
  24. rewelacja!
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. na modzie się nie znam, ale fajnie wyszło :)

    ReplyDelete
  26. Oh MY I follow many blogs, cause I'm a fashion nut......... but I'm smitten by yours! I can't think of anyone I'd rather look exactly alike out and about as you!!!!!! Everything you wear is over the top perfect!
    You’re so chic! And stylish....
    and So pretty…and you have such a great sense of style.
    Love your legs in the sheer tights and those lovely shorts…… …with the perfect cuffs.... and those cute sneakers
    Perfect balance. And your hair is over the top lovely......... I've always worn my hair almost as long myself........just wish mine could look as gorgeous as yours...... what a lovely shade
    I grew up in tights, being in ballet for 13 years. In fact, mom raised me rather androgynously, so I also wore tights under big sweaters and hip length tunics and such around the house growing up. Your lovely look reminds me of all those days….especially when the delivery man would come and I’d meet him at the door and he’s refer to me as Miss……
    Oh, by the way, I’m a guy…and I love fashion as much as I love dance.
    I’m traveling in Europe this fall,
    It looks like you have the same affinity for tights as I have…..

    I’ve been raving to my new friends about how much I love the tights/shorts look, so they encouraged me to try it myself…
    and I have in a big way,….. denim cutoffs, high waisted shorts, even a romper…….
    I will following your blog religiously….. thanks for sharing your lovely taste and your beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG! thank you so much!! :) I am totally happy <3
      xoxo

      Delete
    2. I'm so glad that I made you happy, because you certainly made me very happy........

      I did my hair up in a high ponytail today in honor of you......

      You are sooooo stylish...what an inspiration

      Jayme

      Delete
  27. Cześć

    Fajny drapieżny styl. Podobają mi się nuty w panterkę.

    Pozdrowienia dla pasjonatki mody.

    ReplyDelete