Monday, 18 March 2013

PEPPERMINT AND WHITE











Photos: Jey Wild/ Meri Wild

Coat/ płaszczyk: Zara 
Sweater/ sweter: Ax Paris
Jeans/ spodnie: Pull and Bear
Bag/ torebka: Aldo
Necklace/ naszyjnik: River Island
Bracelet/ bransoleta: Perera
Bransoletka z zawieszkami: Vezzi
Soczewki kolorowe: alesoczewki.com
Heels/ szpilki: SLEEH.COM

Witajcie :) Jeśli patrzycie na zdjęcia powyżej, i coś Wam się nie zgadza w moim wyglądzie, to są to.. piwne oczy! Kolorowe soczewki to dla mnie nowość i baaaardzo mi się podobają, szczególnie brązowe, o jakich zawsze marzyłam :) Dzisiaj wiosenny outfit w jasnej tonacji, z miętowym sweterkiem AX Paris, o którym opowiadałam Wam jakiś czas temu, białym płaszczem z Zary i szpilkami z fajnego sklepu internetowego Sleeh.com, gdzie można znaleźć ciekawe buciki, np. te mi się bardzo podobają MELLO BLUE :) W zestawie również  biżuteria Perera i Vezzi (sklep startuje w kwietniu) - tu odsyłam Was do fajnego konkursu, w którym możecie wygrać kupon na zakupy o wartości 100 zł.
Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce!

                                                                   
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

66 comments:

  1. Wow, ale nogi! Przepięknie wyglądasz! :))

    ReplyDelete
  2. wow!wygladasz fenomenalnie!:)uwielbiam mietę, blog mam mietowy, spódniczkę, buty, torebkę ect....śliczna jesteś:)ta firma butor to chyba nie polska?:)

    ReplyDelete
  3. Wow!!! Bosko!! Przepiękna jestes!

    ReplyDelete
  4. You're so beautiful
    And i like this outfit
    The white associated to the neon colours is perfect


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  5. woooow, ale piękna stylizacja! szczególnie te szpilki <3

    ReplyDelete
  6. zakochałam się w tych butach<3

    ReplyDelete
  7. Delikatna, ale świetna stylizacja! Te buty wspaniale współgrają z jasnymi jeansami, dwukolorowym swetrem i płaszczem. Dla mnie to stylizacja idealna! Gratulacje!

    ReplyDelete
  8. bardzo fajne miętowe akcenty :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo podobają mi się buty :3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. wyglądasz po prostu PIĘKNIE !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. To jest chyba Twoja najlepsza stylizacja! Kolory idealnie pasują do Twojej urody, wszystko jest piękne :)) Buty fantastyczne!

    ReplyDelete
  12. Buty są świetne! Ale ja już widzę, że byłabym w nich wyższa od mojego faceta, który uwaga ma 195 cm! Takim szpilkom mówię zdecydowane nie ;)

    ReplyDelete
  13. szpilki są rewelacyjne, nie mogę przestać na nie patrzeć!

    ReplyDelete
  14. soooo chic!!!!! im crazy ab ur soooo stunnin heels:))) xx))

    ReplyDelete
  15. Uuuwieeelbiam Twoje noooogiii! <3

    ReplyDelete
  16. Kochana buty to masz rewelacyjne <3 świetnie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  17. Figura do pozazdroszczenia! Najbardziej z tej stylizacji w oko wpadła mi torebka i płaszczyk ;)

    ReplyDelete
  18. Piekny zestaw, podziwiam Cie za bieganie codzienni i wszedzie szpilkach sadzac po zdjeciach. Jestes mistrzynia:) czy kiedykolwiek chodzisz w plaskich butach ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że tak! Uwielbiam adidasy i noszę je tak samo często !! :)

      Delete
  19. W-O-W co za blog! Obserwuje ! ; D
    Fajnie dobrane kolorki ;]
    Tak przeglądam blogi, a niektóre są naprawdę rewelacyjne jak ten i tak sobie myślę, że zaproszę też na swój ; )
    Dodam, że zaczęłam kilka dni temu, ale myślę, że warto zerknąć ; )

    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    liczę na komentarz/obserwowanie : )
    I jeszcze raz -> niesamowite zdj - wow ; D

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz niesamowicie! Ale ci zazdroszczę tego płaszczyka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest przepiękny *.* Ogólnie nowa kolekcja Zara wygląda świetnie <3

      Delete
  21. powiedziałabym taki 'fresh look' :D super! CUDNE buty!!! pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  22. Fabulous Sweater!! LOVE the colors and tones of this outfit on you!! Kind of a different look for you. You look GORGEOUS!!!!

    ReplyDelete
  23. Zakochałam się *-*

    ReplyDelete
  24. wow sliczny ten plaszcz! buty, torebka, sweterek(tez go mam :P) <3 cudna Ty!

    ReplyDelete
  25. Sliczna jestes jak zobaczylam Twoje zdjecia na zeberce to od razu skojarzylas mi sie z Chiara z the blonde salad :)) jestes bardzo do niej podobna i ladniej Ci w niebiekich oczach :) masz bardzo fajne stylizacje bee zagladac czesciej :))) dzieki zeberce :P

    ReplyDelete
  26. masz twarz mężczyzny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze chciałam być mężczyzną, kiedyś ktoś mi powiedział, ze wyglądam jak Kurt Cobain i to był ogromny komplement >:D

      Delete
  27. You have a beautiful blog and and awesome style.

    I'd like to invite you to Join www.STARPIQ.com - where u can share your awesome looks and get more visitors for your blog.

    Have a Lovely Day,

    Nicole

    ReplyDelete
  28. Nice look. Amazing shoes!
    With love,
    Miriam

    http://varios-angulos.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  29. wow!
    patrząc na Ciebie, czuć wiosnę!
    śliczne, pastelowe kolory!
    aż emanujesz pozytywną energią.
    super. ;*

    love!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete
  30. Dziękuję Wam za miłe komentarze :)
    Thank you all !! <3

    ReplyDelete
  31. Stylizacja przypadła mi do gustu :) jest prosta i świeża, a buty są mega !

    ReplyDelete
  32. fantastyczna stylizacja!
    Gratulujemy fajnego zestawienia akcesoriów.
    Pozdrawiamy ciepło
    Fablou

    ReplyDelete
  33. Do twarzy Ci w miętowym:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetny outfit! Bardzo fajny blog!

    http://iamisabell.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Super stylizacja, śliczne kolory i dodatki:)

    ReplyDelete
  36. Piękny kolor włosów!!
    a sama stylizacja- fantastyczna!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  37. Super! Jakie wysokie boty :)

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładna, delikatna stylizacja. Sszpilki the best!

    ReplyDelete
  39. buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty, buty *.*

    ReplyDelete
  40. Piękne buty! Zazdrościmy ci bloga :)
    Jesteśmy dwiema dziewczynami, interesujących się modą.
    Założyłyśmy razem bloga i chciałybyśmy żebyś ty go zobaczyła :)

    Pozdrowienia! Nicka i Weraa
    modaitop.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Tu wyglądasz ekstra, tak skromnie i profesjonalnie, no i buty - ekstra :D

    ReplyDelete
  42. Świetnie ^^ , zapraszam na S-ZABLONY.BLOG.ONET.PL

    ReplyDelete
  43. Dobrze wyglądasz w tak subtelnych stylizacjach.

    ReplyDelete
  44. Wszystko wow, ale szczególnie podoba mi się płaszczyk :)
    pięknie..

    ReplyDelete
  45. Pięknie, absolutnie wszystko tu do siebie pasuje! :)
    Też właśnie noszę brązowe soczewki! Lubię zmiany! :)

    ReplyDelete
  46. Może to proste co powiem - ale za taką na ulicy to ciężko by się nie obejrzeć :D

    ReplyDelete
  47. Jesteś zjawiskową dziewczyną, każdy fotograf na pewno chciałby z takimi modelkami współpracować - wyczucie, styl - wszystko co trzeba.

    ReplyDelete