Sunday, 31 March 2013

SPRING MELANCHOLY


Photos: Jey Wild/ Meri Wild

Dress/ sukienka: River Island 
Make Up:
Lips/ usta: Rimmel Apocalips
Kolorowe soczewki: alesoczewki.com


Happy Easter! Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt kochani :) Miałam w planie życzyć Wam dużo słońca, ale patrząc za okno, chyba pozostaje mi życzyć dużo.. śniegu. We Wrocławiu zima w pełni, a ponieważ ja jestem nadal trochę chora i nie wychodzę z domu, skorzystałam z wolnego czasu i zrobiłam kilka zdjęć w wiosennym, ale dosyć melancholijnym nastroju. Jestem ciekawa czy spodobam się  Wam w takim wydaniu ;) 
Trzymajcie się ciepło!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

49 comments:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dużo lepiej ci w tym kolorku !

    ReplyDelete
  2. WOW !!!!SUPER

    ReplyDelete
  3. Pierwsze jest obłędne:)Nie poznałam Cię;)
    W Legnicy też zimowo:(
    Pozdrawiamy i wesołych świąt:)

    ReplyDelete
  4. byłaś jak scarlett johansson, ale teraz jesteś równie piękna ;)

    ReplyDelete
  5. Pięknie !!!
    pozdrawiam;) śliczne masz te oczy;)

    ReplyDelete
  6. Ojej zupełnie inaczej niż zwykle :)
    Bardzo ciekawie!!!

    ReplyDelete
  7. Grzywka jest dla Ciebie stworzona! :) Podobasz mi się w tych włosach.

    ReplyDelete
  8. Ładnie Ci w ciemnych włosach :)))

    ReplyDelete
  9. Stylizacja bardzo fajna :) Co do koloru włosów nie wiem czy to zmiana na stałe, ale osobiście uważam, że tyci lepiej Ci było w jasnych włosach, zapewne wpływ na moją opinie ma to, że znam koszmar rozjaśniania włosów, a raczej niemożności tego zrobienia ;)

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  10. Ślicznie , zmiana na ogromny plus ;)

    ReplyDelete
  11. Cudownie jest ci w tym nowym kolorku włosów :)
    Pozdrawiam ,Steffashion <3
    Jakbyś miała ochotę i czas zapraszam do siebie na bloga również o modzie i nie tylko : www.steffashion15.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wow! Nie poznałam Cię, świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    ReplyDelete
  13. Awesome shooting
    You are so beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  14. Meri brunetka <3 Nie wiem czy to zacna peruka czy trwała zmiana ale baaaardzo mi się podoba :). Sama przez dwa lata nosiłam włosy w kolorze prawie białego blondu, ale parę miesięcy temu wróciłam do zbliżonego do naturalnego brązu. I uwielbiam go. Ciemne włosy stanowią dobrą ramę dla twarzy, podkreślają jej kształty a w jasnych twarz wygląda na pełniejszą bo te granice się rozmywają....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, masz rację :) Ja mam naturalnie bardzo jasny blond. Kiedyś farbowałam włosy na ciemno i to było bardzo uciążliwe i wyglądałam nienaturalnie.

      W takim brązie czuję się bardzo fajnie, ale nie wiem, czy się zdecyduję na tą zmianę :)

      Delete
  15. Pretty look.
    http://www.giftsbymadison.com

    ReplyDelete
  16. Kolor włosów jest nieziemski <3 Do twarzy Ci w nim :)
    Zestaw uroczy, wiosenny :D

    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny blog. :*
    Zapraszam do mnie: http://vanillia78.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. przecież to peruka !

    ReplyDelete
  19. W tej fryzurze jesteś bardziej wyrazista, świetny kolor!

    ReplyDelete
  20. Jesteś przepiękna. :) Zachwycić się Tobą nie mogę. <3

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja. ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  22. Masz śliczną pomadkę!!Wesołych Świąt!!:)

    ReplyDelete
  23. Śliczna sukienka!
    Śliczna TY!

    ReplyDelete
  24. Przepieknie <3 ładnie ci w tych wlosach, ale za bardzo przyzwyczaiłam sie do blondu i przedziałka. Masz zamiar wrocic do tamtej fryzury? Bo wg. mnie było ci wniej duzo lepiej :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo się ciesze, że ta odmiana się Wam spodobała, a teraz dla sprostowania - nie przefarbowałam włosów i nie obcięłam grzywki, na zdjęciach mam na sobie perukę, w której robiłam zdjęcia już nie raz :) Ten kolor jest dla mnie idealny i gdybym miała zafarbować włosy, byłby to dokładnie taki odcień. Myślę, że wkrótce zobaczycie mnie również w całkiem innych odsłonach ;)

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ślicznie ci w tym kolorze,
    chociaż wiadomo, że ładnemu we wszystkim ładnie:-)

    ReplyDelete
  28. Cudownie wyglądasz! Pasuje Ci ten kolor:)):*

    ReplyDelete
  29. Super, ten kolor też zdecydowanie Ci pasuje. Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  30. Masz tak fajną urodę, że chyba każdy kolor włosów by Ci pasował, a to niestety rzadkość. Super pomysł na zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. ;)
    Intent Blue :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo inspirująca! <3 obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Czy to możliwe, że widziałam Cię dzisiaj w tramwaju 31+ około godziny 13:30? Jeśli to byłaś Ty, to chcę Ci tylko powiedzieć, że na żywo jesteś tak samo piękna jak na zdjęciach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Tak, to musiałam być ja, chociaż nie wiem jak mnie rozpoznałaś w czapce naciągniętej prawie na oczy i kurtce zapiętej pod sam nos ;)

      Delete
  33. Bardzo ładne zdjęcia, powiedziałbym, "wiosenne", choć zima za oknem;)


    Zapraszam do mnie na blog o biżuterii - niedługo uruchamiamy sklep, z chęcią poznamy Pani opinię o naszych produktach.


    Krystian z pelini.pl
    P.S. Widzę że panowie nie szczędzą komplementów - i słusznie...

    ReplyDelete
  34. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer czy Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    ReplyDelete
  35. niesamowita bloggerka :) wow! jesteś naprawdę ,śliczna :)
    zapraszam :
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17261837

    ReplyDelete
  36. świetnie Ci w tym kolorze ;D pierwsze zdjęcie powala :)

    ReplyDelete
  37. wow cudne foty !!! zachwycona jestem <3

    ReplyDelete
  38. Piękne zestawienie, super kolorki.

    ReplyDelete