Friday, 22 March 2013

STORIES FROM THE CITY #3









Photos: Jey Wild/ Meri Wild

Blouse/ bluza: She Inside
Shorts/ spodenki: New Yorker/Top Kupony
Bag/ torebka: Bershka
Bracelet/ bransoletka miętowa: Perera
Spike bracelet/ bransoletka kolce: Fleq
Skull bracelet/ bransoletka czaszki: Houseofmima
Earrings/ kolczyki: H&M
Soczewki kolorowe: alesoczewki

Hej! Dzisiejszy post jest totalnie nieadekwatny do pogody za oknem - nie wiem jak u was, ale u mnie cały dzień  napi# padał śnieg :< a kilka dni temu słońce dosłownie wybiło mi oczy i byłam pewna, że wiosna przyszła na dobre! 
W dzisiejszym secie bluza She Inside, szorty New Yorker w fajnym kolorze ze strony topkupony.pl, moja ulubiona biżuteria.. grzywka :) i mam dla was również  5 % rabatu na kolorowe soczewki (kod 44164, ważny do 31.05.2013) do wykorzystania TUTAJ jeśli chcecie poeksperymentować z kolorem oczu tak jak ja! Polecam :) 

W sobotę wybieram się na 4 edycję Warsaw Fashion Weekend, gdzie pewnie z niektórymi z was się spotkam, a pozostałe osoby zapraszam do śledzenia mojego Facebook'a bądź Instagram'a, jeśli chcecie wiedzieć, co się u mnie dzieje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

46 comments:

  1. Jak piękność z Ciebie :*!
    Stylizacja jest świetna i muszę przyznać, że w takim wydaniu wyglądasz cudownie! Piękność o długich nogach!

    ReplyDelete
  2. i te niekończące się nooooooooogi ;) piękna <3

    ReplyDelete
  3. Świetne *_*
    http://poznaje.blogspot.com/2013/03/pierwszy-wpis.html#comment-form

    ReplyDelete
  4. Such a perfect outfit
    And i love the photoshoot


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  5. Cała stylizacja fajna, bluza świetna, ale najlepsza jest Twoja fryzura! Masz śliczne włosy.

    ReplyDelete
  6. Jakie Ty masz dłuugie nogi! ;0 Super! ;)

    Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  7. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Każdy szczegół jest cudowny !

    Buziaki Kochana ;*

    ReplyDelete
  8. Zakochałam się w Twojej bluzie jest genialna :) A Ty wyglądasz fantastycznie :)

    ReplyDelete
  9. świetnie :) a buty skąd?

    ReplyDelete
  10. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    ReplyDelete
  11. Fabulous outfit!!! LOVE the color of those shorts!!! You look INCREDIBLE and those legs!!! :) You have such pretty eyes!! Wonderful photos!!!

    ReplyDelete
  12. ahh ile ja bym dała za Twoje nogi! :*

    ReplyDelete
  13. Ale Ty masz piękne oczy! <3

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia :) tesknie za tym słoneczkiem :(

    ReplyDelete
  15. Świetny blog i styl:)
    Obserwujemy:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:)

    ReplyDelete
  16. OUTFIT ,nieziemski ,zazdroszczę Ci aż tak dobrego gustu ,trzymaj tak dalej !!!
    Pozdrawiam ,Steffashion
    www.steffashion15.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hej:) pewnie wiele osób zadaje Ci to pytanie, bo na tych zdjęciach wdajesz się dosyć wysoka, dlatego właśnie chciałam zapytać ile dokładnie masz wzrostu?
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  18. Jaki to dokładnie kolor i firma?:)

    ReplyDelete
  19. Mega Bluza :) !
    http://percepcja1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ta torebka jest świetna! Chciałabym mieć ją w swojej szafie ;)

    ReplyDelete
  21. Bardzo pasuję Ci grzywka. Zestaw oryginalny, przyciąga oko, do tego masz piękny uśmiech :))
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. Fajne inspirujące OUTFITY ,blog świetny ,oby tak dalej a zajdziesz bardzo daleko
    Życzę ci tego :)
    Pozdrawiam ,Steffashion
    Jakbyś miała ochotę zapraszam do siebie : www.steffashion15.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. super Ci w grzywce :D i podoba mi się to jak się bawisz modą i trendami! ogólnie super stylizacja :)

    ReplyDelete
  24. you're really pretty

    http://www.benedictemagen.com
    http://www.benedictemagen.com

    ReplyDelete
  25. Awwwwww fantastyczna stylizacja, uwielbiam torebke !!!!! <3333

    ReplyDelete
  26. Bluza świetna, ale bardzo odważna przynajmniej w Polsce :(

    ReplyDelete
  27. Ślicznie !
    http://dawkazmojegozycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ależ jest Ci bosko z grzywką!

    ReplyDelete
  29. jesteś piękna :)
    Jestem pierwszy raz na Twoi blogu i z pewnością nie ostatni, masz świetne stylizacje :)
    Chciałam zaobserwować, ale wystąpiły jakieś problemy techniczne... jak tylko wszystko będzie ok to napewno zaobserwuję
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam w wolnym czasie do obejrzenia mojego bloga
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Stylizacja wręcz genialna, ale kiedy zobaczyłam wzorek na jednym z paznokciu to trochę się przeraziłam. Jeb*ć illuminatów!

    ReplyDelete
  31. wow http://paulik16-modo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. LOve your look, love your style, love your bangs/fringe......

    Always love those gorgeous legs in your sheer tights.......

    Do you tear them alot with the skateboarding?

    You are a super inspiration to me....

    I'm actually wearing sheer tights now with my shorts

    Jayme, your ballet and fashion loving guy fan from the USA

    ReplyDelete
  33. Świetny blog, zapraszam do siebie http://desirable-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Moglabys ceny podawać piękna? *.*

    ReplyDelete