Monday, 8 April 2013

NEW LOOK 03/13














Witajcie :) Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez markę New Look na prezentację nowej kolekcji wiosna lato 2013, w której wzięło udział także kilkanaście innych blogerek. Spotkanie zostało bardzo miło i ciekawie zorganizowane, począwszy od zaproszenia w formie bluzy (z napisem Meri Wild) :D poprzez prezentację video ze zdjęciami każdej z nas, a także podpisane przebieralnie. Wieczór bardzo umiliło nam Bubbleology, którego miałam okazję spróbować pierwszy raz i natychmiast stałam się wielką fanką tych pyszności :) Podczas spotkania miałyśmy również w ramach zabawy przygotować stylizację New Look i muszę przyznać, że przyszło mi to z wielką łatwością, ponieważ wszystkie rzeczy które znalazłam bardzo mi się spodobały, szczególnie wysokie zamszowe sandałki, a także dużo fajnej biżuterii <3 Niektórzy z was pewnie widzieli na Instagramie nasze auto na lawecie, także był to wyjazd pełen niespodzianek, również tych niemiłych heh :) l w zasadzie ledwo udało mi się do Warszawy dotrzeć, a następnego dnia powrót do Wrocławia zajął nam ponad 10h. Ale było jak najbardziej emocjonująco i miło spotkać się z dziewczynami, które serdecznie pozdrawiam :)
Nowy post już wkrótce! xx
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 comments:

  1. Ślicznie wyglądałaś, a ostatnie zdjęcie boskie <3 !

    ReplyDelete
  2. Świetne ostatnie zdjęcie:)

    ReplyDelete
  3. Oh, nigdy nie przestanę Tobą się zachwycać. :) :*

    ReplyDelete
  4. To ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!

    ReplyDelete
  5. Z tego co piszesz to New Look bardzo się postarał. Miło z ich strony :)

    Wszystkie stylizacje mi się podobają bardzo, ale ostatnie zdjęcie wymiata ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, New Look bardzo się postarał.. do tego stopnia, że pomogli mi dotrzeć z autostrady, na której utknęłam pod Warszawą i wysłali po nie taksówkę! <3 masakra :)

      Delete
  6. Świetne, rewelacja .Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. no właśnie i widzę że JeyBus nadal jakoś przeziębiony? :( ale super że udało Ci się dotrzeć, wyglądałaś świetnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już jest lepiej, ale na trasie była porażka :/

      Delete
  8. bardzo podobają mi się te spodnie, które miałaś na sobie :) do tego te buty wyglądają nieziemsko :D

    ReplyDelete
  9. te spodnie są z new look ?! zarąbiste !!!
    wiesz może ile kosztują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, cała stylizacja na ściance jest z New Look'a :) Spodnie też mi się mega podobają! Nie pamiętam dokładnie ile kosztują, ale ogólnie ceny w New Look są bardzo przystępne, z tego co się rozglądałam :)

      Delete
  10. Najnowsza kolekcja New look'a ,jest nieziemska :)
    Pozdrawiam ,Steffashion <3
    www.steffashion15.blogspot.om

    ReplyDelete
  11. Masz nieziemskie długie i szczupłe nogi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://prettinessfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ale zazdroszczę ci zaproszenia! Z pewnością było świetnie!

    ReplyDelete