Thursday, 18 April 2013

STORIES FROM THE CITY 18/04/13












Photos: Jey Wild SONY/ Postproduction: Meri Wild

Jacket/ kurtka | Pants/ spodnie | Bangle Crosses/ bransoletka krzyżyki | Earrings/ kolczyki: New Look |Top/ bluzka: Mohito | Necklace/ naszyjnik: House of Mima | Studded bangle/ bransoleta ćwieki: Belleju Bag/ torebka: New Look | Shoes/ buty: Springfield | Tattoos: totutatu | soczewki kolorowe: alesoczewki.com

Witajcie! Dzisiaj szybki wpis i wiosenna stylizacja na co dzień, prosta i wygodna, z nowymi bucikami ze Springfield, które nie podobały mi się ani trochę na półce, ale gdy je przymierzyłam okazało się, że wyglądają.. bardzo ciekawie i w dodatku są mega wygodne :) W zestawie również mój ulubiony naszyjnik od House of Mima i tattoo test - tu jestem bardzo ciekawa waszych opinii :D 

Ja tymczasem uciekam się pakować, ponieważ jutro w składzie: Wro Street Fashion (Maciej Gajdur, Marta Kaleta), Mullan Style, Radzka i Rudzielec, Jaka ja Kayka, Erill, Aleksandra Macewicz, Adriana Kubieniec, Louise Michel, Jey Wild i ja - wyruszamy na Fashion Philosophy Fashion Week Poland :) Zapraszam Was do śledzenia mojego Instagram'a i Facebook'a, a po powrocie na foto relację z pokazów i mam nadzieję filmik :)

55 comments:

  1. Słodkie butki, całość super :)
    PS bardzo lubię Cię w kucyku :)

    ReplyDelete
  2. Buty są rzeczywiście powalające!
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pięknie wyglądasz !!! a zestaw rewelacyjny <3

    ReplyDelete
  4. Cześć dziewczyno ale jesteś hooottttt <3 :D

    ReplyDelete
  5. Amazing pics, you look so beautiful! ♡

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz niesamowicie! :)

    ReplyDelete
  7. pięknie wyglądasz :) buciki są cudne! :)

    ReplyDelete
  8. tatuaze w tym miejscu?pierwsze widze! wow!

    ReplyDelete
  9. chyba miałabym to samo gdybym spotkała te buty na sklepowej półce pewnie nie zrobiły by na mnie wrażenia, ale na stopach wyglądają na prawdę dobrze, a cały dzisiejszy zestaw sprawia, że wzrasta moje uwielbienie do twojego stylu ;)
    tatuaże fajne, chociaż nie wiem czy odważyłabym się zrobić prawdziwy akurat w takim miejscu ;)

    ReplyDelete
  10. aaa Kochana jaka Ty jesteś śliczna ! Dzisiaj nadal będę Ci słodzić. Uwielbiam Twoje zdjęcia najbardziej takie jak to pierwsze. Jeżeli chodzi o sam set ja jestem zawsze zachwycona i o tym już doskonale wiesz. Naszyjnik podoba mi się najbardziej, ale całość jest idealna. Jeżeli chodzi o tattoo wybrałaś miejsce które Ci najbardziej odpowiada-ja też tak robię. U Ciebie podoba mi się sam tattoo jak i miejsce :) R E W E L A C J A <3

    ReplyDelete
  11. Super, zakochałam się w butach:)

    ReplyDelete
  12. Tatuaż wg mnie lepiej by wyglądał jakby było samo, na jednej nodze Wild, na drugiej Free ;) ogólnie super pomysł na tattoo

    ReplyDelete
  13. Super stylizacja. Kurteczka genialna! Fajnie też skompletowałaś dodatki :) Co do butów przypominają mi te od gejsz, ale są ciekawe ;)

    ReplyDelete
  14. Bosko wyglądasz! c;
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  15. Wonderful outfit! You have such great style!! LOVE the jacket, top and especially the crosses bracelet. You look spectacular!! I personally am not a fan of tattoos.

    ReplyDelete
  16. Nic dodać, nic ująć. Idealny strój na co dzień, bardzo mi się podoba. A co do tatuażów to jestem na tak i na nie. Wszystko zależy od tego w jakim miejscu i jaki tatuaż. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na post z nowościami. :)
    Intent Blue :)

    ReplyDelete
  17. Tatuaż musi być czymś indywidualnym, nawiązywać do jakiegoś wydarzenia lub ideologii która od dawna kształtuje nasze życie, tatuaże w stylu imię chłopaka lub pokemon za 10 lat będą po prostu śmieszne, zwłaszcza jak chłopak się zmieni (chyba że od tej pory spotykamy się z samymi 'Tomkami' ;P) a pokemony zostaną okrzyknięte infantylną tandetą. Myślę że 'Wild & Free' to świetny pomysł, nie ważne co by się stało i kim byś była za np. 20 lat to ciągle określa Ciebie lub opowiada o tym kim byłaś ^^. Rozpisałam się... Outfit bomba, zwłaszcza gumka do włosów zwróciła moją uwagę, świetna. A pazurki Twoje czy tipsy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje! Zrobiłam żel jakiś czas temu i wszystkie paznokcie mi się połamały, także pozostaję przy naturalnych :)

      Delete
    2. To wielki plus że Twoje ^^. Nie ma to jak naturalne, długie, zadbane pazurki a nie jakieś przyklejane fake.

      Delete
  18. Cudowny OUTFIT :) Bardzo inspirujący , blog cudowny :)
    Pozdrawiam ,Steffashion <3
    www.steffashion15.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super buty,strasznie mi się podobaja :3.Stylizacje jest przepiękna :3

    http://wanna-be-fashion-girls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. niesamowite zdjęcia :) na prawde szałowo wygladasz w tej stylizacji :)

    ReplyDelete
  21. Fajnie wyglądasz w związanych włosach ;)

    ReplyDelete
  22. Świetny blog, jeśli masz ochote sprawdź nasz : sylviaxcatherine.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kochana, jesteś idealna w każdym calu. :) :***

    ReplyDelete
  24. Pięknie wyglądasz w związanych włosach! :) Outfit świetny. Zazdroszczę figury :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowna stylizacja i perfekcyjne zdjęcia!!!

    ReplyDelete
  26. flatformy wypasione, dobrze, że przekonały Cię do zakupu, bo całość prezentuje się mega. dodatki, szczególnie biżuteria też :-)

    ReplyDelete
  27. Super! Śliczna stylizacja!
    Zapraszam serdecznie: http://lookoly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Super, że Wam się podoba :) Dziękuję za opinie i miłe słowa :) <3

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja! Piękne zdjecia :)

    ReplyDelete
  30. These pics are very gorgeous, Mery!
    Stunning the whole outfit <3!

    Kiss,
    Liliana from Um Blog Fashion

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam dużą ilość biżuteri :) cały zestaw mega!
    www.mercipathissia.pl

    ReplyDelete
  32. You look so amazing! Fun style and I love your accessories! Fabulous!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
  33. Love your shoes! Nice pics!

    ReplyDelete
  34. Bardzo podobają mi się te stylizacje - bałam się dużej ilości łacuchów, łańcuszków ale wydaje się być dobrze
    sama próbuję
    - ciekawa jestem opinii o http://allegro.pl/wiosna-stylizacja-retro-eteryczna-i-elegancka-xl-i3200222577.html

    ReplyDelete
  35. Dopiero co znalazłam Twojego bloga! Jesteś śliczna, a tak w ogóle to fajna stylizacja, podobają mi się bardzo naszyjniki. ;)

    ReplyDelete
  36. Kapitalna stylizacja. Gratuluje równego 1000 obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  37. świetna stylizacja! bardzo elegancka i uniwersalna zarazem :) a te buty mnie urzekły :)

    ReplyDelete
  38. całość strasznie fajnie ze sobą współgra!
    zapraszam do siebie, jestem nowa :D http://the-fashioon-victim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bosko.<3. Dlaczego az tydzien nie dodajesz posta ?/ mam pytanie ..ile masz lat?:*

    ReplyDelete
  40. Nice :) a tak poza tym zapraszam na moje aukcje http://allegro.pl/show_item.php?item=3201103706

    ReplyDelete
  41. Świetna stylizacja i ogólnie cały blog idealnie dopracowany ! :)

    ReplyDelete
  42. jesteś śliczna! i ta stylizacja, świetna! : )
    zastanawiam się, czy nie chciałabyś zerknąć na moje bransoletki, może polubić, na razie są to moje początki, ale planuję w niedalekiej przyszłości szeroko rozszerzyć działalność, dlatego myślę, że fajnie byłoby być na bieżąco :)
    https://www.facebook.com/BuyBeautifulBracelet

    ReplyDelete