Monday, 27 May 2013

ANN VINCI










Photos: Jey Wild SONY / postproduction: Meri

Dress/sukienka: Reserved 
Necklace/ naszyjnik: Parfois
Watch/ zegarek: Parfois
Bransoletka: Vezzi
Bag/ torebka: Aldo
Heels/ szpilki: Sleeh

Witajcie! Ostatnio ja i Mullan wybrałyśmy się do salonu kosmetyki estetycznej Ann Vinci we Wrocławiu, aby przetestować wybrane zabiegi i przede wszystkim spędzić razem miło czas :) Ja zdecydowałam się poprawić nieco kondycję mojej cery, a w zasadzie nieco ją odżywić i nawilżyć, ponieważ przy moim tempie życia jest to zdecydowanie wskazane raz na jakiś czas. Postanowiłam, że nie będę was straszyć zdjęciami w zielono koperkowej masce, ale uwierzcie mi za słowo - pachniała nieziemsko pysznie :) Zdecydowałyśmy się również przetestować laserową depilację łydek, a nie wiem czy wiecie, po kilku takich zabiegach zapominacie czym jest maszynka do golenia :D 
Warto zafundować sobie dwie godziny relaksu w tak przyjemnym miejscu, skorzystać z dobrych rad i wyjść z promienną świeżą buzią! Z pełną ofertą Ann Vinci możecie zapoznać się TUTAJ
A już wkrótce będziecie mogli zobaczyć mnie i Mullan w wiosennej sesji, ale na razie nic więcej wam nie zdradzę! Relacja z Londynu już w przygotowaniu :) 
_______________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 comments:

  1. Replies
    1. such nice shooting ;)


      International BEAUTY Giveaway

      http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html


      Coline ♡

      Delete
  2. Piękna sukienka, widać że czas spędzony w dobrym towarzystwie dobrze ci służył.

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz :))

    ZAchwycająca sukienka, buciki ,dodatki i TY !!! :)))

    Pozdrawiamy z 3city :))

    XO XO XO XO XO

    ReplyDelete
  4. o rany jakie piekne buty! zakochałam się w nich <3

    http://gonkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przepiękne szpilki! <3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądałyście! :)

    ReplyDelete
  7. a ja mam pytanie dot. aparatu, który trzymasz na zdjęciu? Cóż to jest? :D pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest Sony Nex3, z którym się praktycznie nie rozstaję :) Zdjęcia na blog są robione innym modelem Sony Nex6 i z obu tych aparatów jestem bardzo zadowolona!

      Delete
  8. Swietna sukienkaa z reserved !

    ReplyDelete
  9. The necklaces, pure awesomeness!!

    ReplyDelete
  10. Brilliant dress!! You look GORGEOUS!!!

    ReplyDelete
  11. śliczna sukienka <3
    zapraszam do mn http://szufladkawyobrazni.blogspot.com/
    poczytaj jeśli masz czas, skomentuj jeśli ci się podoba lub nie, poleć znajomym. Z góry dzięki ;)

    ReplyDelete
  12. więcej zdjęc poproszę! cudnie razem wygladacie! :))))

    ReplyDelete
  13. Idealna figura i strój :P

    ReplyDelete