Monday, 6 May 2013

Bloggers Love Springfield!




Witajcie! Hiszpańska marka Springfield wybrała mnie blogerką miesiąca! Na ich stronie i tutaj przedstawiam Wam moje 3 stylizacje,  które zrobiłam wybierając rzeczy z najnowszej kolekcji marki. Bloggers love Springfield! www.spf.com
SPRINGFIELD LOOK #1
Nareszcie wiosenna pogoda! Na pierwszy spacer w słońcu idealnym wyborem będzie karminowa sukienka :) Bardzo kobieca, lekko rozszerzana, podkreślająca figurę. Klasyczna dżinsowa kurtka dodaje luzu całości. Do tego granatowa torba typu shopper, super wygodne niebieskie trampki i oczywiście słuchawki na uszach :) 

Spring at last came to Poland! For the first walk in sunshine ideal choose is carmine dress. This very feminine, gather dress has ideal length and is beautifuly shaped. Denim classic jacket will be a casual touch for this look. Take a navy and white shopper bag, comfort blue sneakers and listen to your favourite music enjoying the warm weather :)



 #kolorowe soczewki: alesoczewki.com
SPRINGFIELD LOOK #2
Czerń i biel królują w tym sezonie. Jedna sukienka i wiele możliwości. Można ją nosić na  imprezę, randkę lub zestawić z dżinsową spraną kamizelką. Nie zapominamy o dodatkach – ja wybrałam czerwoną torbę, czarne buty na kontrastującej jasnej platformie i białe bransoletki.

Black and white is coming back this season. One dress and many opportunities. You can wear it for evening date or match it with a washed denim vest. Enjoy picking accessories – red bag, shoes with contrasting soles and black and white bracelets.




SPRINGFIELD LOOK #3
A teraz drapieżnie! Srebrna mini z wężowej skórki jest niewątpliwie bohaterką tej stylizacji. Idealnym tłem dla niej będzie szykowna czerń – transparentna bluzka, pikowana kurtka typu biker i sandały na koturnach. Odrobinę koloru i zabawy dodaje neonowy naszyjnik imitujący łańcuch rowerowy.

This one is hot! Snake leather silver mini dress is definitely the star of this outfit. The rest stays black and shic – transparent blouse, quilted bicker jacket and platform sandals. A little bit of colour and fun adds the neon necklace.

Which set do you like the most?

Który zestaw najbardziej przypadł Wam do gustu? :)

_________________________________________________________________



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

37 comments:

  1. gorgeous as always!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. you look perfect on those pictures :)
      and you have amazing legs!



      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  2. ślicznie; )


    nowy wpis

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wszędzie wyglądasz pięknie, genialnie!;)

    ReplyDelete
  4. ta czerwona sukienka i srebrna spódniczka wyglądają ja z Mango;)

    ReplyDelete
  5. kazdy jest cudowny <3 ale drugi mega ! Gratulujr dobrej decyzji na wybranie wlasnie cb Meri :*

    ReplyDelete
  6. najbardziej podoba mi sie sukienka:)

    ReplyDelete
  7. Twoje nogi są genialne :)

    ReplyDelete
  8. Śliczna czerwona sukienka i boska 'wężowa' spódniczka! <3

    ReplyDelete
  9. gratulacje ! :) świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. love this outfit !!

    http://www.benedictemagen.com/

    ReplyDelete
  11. Gratulacje :) Stylizacje extra wyglądają. A Ty pięknie na zdjęciach się w nich prezentujesz.

    ReplyDelete
  12. piękna jesteś!!!
    wszystkie zestawy mi się podobają :)

    ReplyDelete
  13. I love first outfit!!
    Kiss angy

    ReplyDelete
  14. PODOBAJĄ MI SIĘ WSZYSTKIE STYLIZACJE :)) ŚLICZNA CZERWONA SUKIENKA!!! PIĘKNIE W NIEJ WYGLĄDASZ :))) POZDRAWIAMY CIEPLUTKO :))) !!!!

    ReplyDelete
  15. Ostatni!:)tylko wymieniłabym torebkę na wieczorową i idealny zestaw na wyjście do klubu:)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:)

    ReplyDelete
  16. piękna z Ciebie kobieta! super blog :))

    ReplyDelete
  17. Przypominasz mi tutaj bardziej idealną wersję Iggy Azalea. Świetnie Ci w czerwieni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już kilka osób mi pisało, że ją przypominam :)

      Delete
  18. You look gorgeous on the 3! ♡

    ReplyDelete
  19. Super, że Wam się podoba :))Dziękuję!

    ReplyDelete
  20. Super zdjecia i zestaw:) bardzo inspirujace! No a Ty- sliczna!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. nie wiedzilam, ze springfield ma jakas akcje dla blogerów! hmmm... niezle, super sklep, potzrebuje rozglosu troche! piekne stylizacje! :)

    ReplyDelete
  22. Fantastic outfits!! It's hard to pick a favorite! I think I like the Black & White outfit best. LOVE the Ramones bag....very cool!! You look Fabulous!! Great photos!

    ReplyDelete
  23. Moja droga, zastanawiam się nad tą sukienką: http://allegro.pl/czarna-sukienka-zara-roz-s-m-elegancka-nowa-tanio-i3228411160.html ?
    Powiesz mi co sądzisz? Niby wszystko elegancko, wymiary podane, ale nigdy nie kupowałam ubrań na allegro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupuję mnóstwo ubrań ze sklepów internetowych i zwykle wszystko pasuje :)

      Delete
  24. Ostatnia stylizacja jak dla mnie najlepsza. Masz dobry gust :)

    ReplyDelete
  25. Mega fajnie wyglądasz.

    ---------------------------
    biżuteria, bransoletki, zawieszki - http://bizuternia.com/

    ReplyDelete
  26. Ostatnia stylizacja naprawdę fajna

    ReplyDelete