Friday, 31 May 2013

London Day #1


Dress/skukienka: Motel Rocks/ Jacket/kurtka: Cubus / Sneakers/adidasy: Deashop / Bag/ torebka: New Look









Photos: Jey Wild SONY NEX-6/ Postproduction: Meri

Meri wears: Yellow Dress/sukienka + heels-buty + belt/ pasek: New Look/ Jacket/ kurtka: Cubus

Witajcie! Dzisiaj relacja z mega-super-ekstra wyjazdu na New Look Press Event do Londynu, gdzie wybrałam się razem z Shiny Syl, Glamouriną, Jey'em oraz Malwiną, Aldoną i Michałem z New Look
Nasz dzień był baaardzo długi i intensywny, a zaczęliśmy go od Oxford Street, gdzie znajdował się nasz hotel. Muszę Wam powiedzieć, że zwiedziłam w swoim życiu kilka ładnych i wyjątkowych miejsc w Europie, ale to Londyn jest dla mnie miastem, do którego najczęściej chcę wracać. W którym za każdym razem chcę zostać. Już same okna wystawowe wywoływały uśmiech na mojej twarzy, a to był tylko początek :D Po gonitwie wzdłuż Oxford Street zjedliśmy obiad w niewielkiej klimatycznej restauracji Ping Pong, gdzie mieliśmy okazję spróbować bardzo dziwnych i pysznych potraw. Następnie udaliśmy się do ogromnej siedziby New Look. Możliwość zobaczenia, jak pracują projektanci, jak tworzą projekty butów czy biżuterii - to było mega inspirujące! Ten artystyczny nieład, poprzyklejane wycinki z gazet, rysunki wyglądały jak... moje własne biurko :D Przez moją głowę przelatywała wizja, jak pakuję kredki i idę do pracy. 
 Niedługo później zaczął się Press Event. Nowa kolekcja na sezon jesień-zima 13 bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Znalazłam wiele rzeczy, które chętnie zobaczyłabym w mojej szafie, a biżuterię mogłabym całymi kilogramami kupować na wagę :D 
Dzień się już kończył, a na nas czekała wspaniała kolacja w Opera Tavern, spacer po Soho i słodkie szaleństwo w M&M ;) Po tak pozytywnych wrażeniach, trwających ponad 20h człowiek zapomina o zmęczeniu i chce więcej, więcej -  więcej Londynu!

Na szczęście przez następne 4 dni nadal mogłam zachwycać się miastem i robić zdjęcia, które opublikuję już wkrótce :) 

Chciałabym bardzo bardzo podziękować za ten wspaniały wyjazd, który zorganizowała marka New Look !! 
Było fantastycznie ♥ 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. taktaktaktak ten wielki złoty łańcuch *.* o Was nie pisze, bo Was nie lubię.

    ReplyDelete
  2. Londyn jest na mojej liście nr 1!:)
    Tyle pięknych rzeczy i miejsc:)
    a Ty jak zawsze promienna i radosna:)

    ReplyDelete
  3. ja też Was nie lubię, więc może nie będę pisała że ładnie wyglądacie jak mam po prostu kłamać. :)))
    no własnie, zobaczyć jak wygląda praca w takim kolosie to jest to! fantastycznie, że miałyście taką okazję. Jey trochę już poopowiadał, świetna sprawa no i wiadomo co jeszcze :))) <3 <3

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu i zobaczenia na własne oczy jak pracuje marka New Look :)

    ReplyDelete
  5. ŚWIETNIE WYGLĄDSZ :))
    EXTRA FOTORELACJA..
    CZEKAM NA WIĘCEJ...

    BUZIAKI Z 3CITY :**
    XO XO XO XO XO XO

    ReplyDelete
  6. wonderful pictures!

    En ligne sur le blog, mon stage au magazine Glamour!

    http://fashioneiric.blogspot.fr/


    Coline ♡

    ReplyDelete
  7. gorgeous!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. WOW *____* świetne ;D
    http://www.ermail.pl/klik/VXVfY2IB

    ReplyDelete
  9. Omomomom. <3
    Świetne zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę :) Gratuluje i oczywiscie świetnie wygladałaś :)

    ReplyDelete
  11. fantastyczne sneakersy z metalicznym zapięciem, już nie wspominam o szafie na buty...

    ReplyDelete
  12. Super ;) Bardzo lubię twojego bloga ;* Zajrzysz na mojego ? http://styloweczkanateczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się fotorelacja ;)

    ReplyDelete