Monday, 13 May 2013

PUMA GIRL

STYLE #1 SPORTY CHIC








Top: Bershka | Skirt/ spódnica: Mohito | Headphones/ słuchawki: Sony | sneakers/ buty & outerwear/ kurtka : Puma
STYLE#2 PUMA GIRL


Top & Pants/spodnie: Bershka | Blouse/bluza: New Yorker | Sneakers/buty: Puma
STYLE#3 MY CITY MOVES ME






Top: Bershka | Blouse/bluza & Pants/spodnie: New Yorker | Sneakers/ buty: Puma

Photos: Jey Wild SONY  Postproduction: Meri

Witajcie! Subtelna księżniczka z ostatniego posta postanowiła zostać królową sportu i w trzech odsłonach pokazać Wam prawie lżejsze pod powietrza obuwie z kolekcji PUMA Sport Life Style :) Jak widzicie biegałam w nich po mieście od rana do nocy, i mimo deszczu byłam naładowana pozytywną energią przez cały dzień! Jestem bardzo ciekawa, który zestaw podoba Wam się najbardziej :) 



Follow me: FACEBOOK  / INSTAGRAM 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

71 comments:

  1. Super wyglądasz!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. such a nice photoshoot :)
      you look wonderful !



      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  2. Genialne zdjęcia i bardzo udane sportowe stylizacje! Cudownie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem Puma Girls jest najciekawsza! : D

    ReplyDelete
  4. styl 2 od 3 rozni sie po h**u

    ReplyDelete
  5. Świetny look, świetne zdjęcia, wyglądasz super! :)

    ReplyDelete
  6. Very nice!! Amazing photos!!! Sure looks like you were having a lot of fun!! Great work!

    ReplyDelete
  7. Ciężko się zdecydować bo wszystkie są genialne! :)

    ReplyDelete
  8. najlepsza 1!! Meri Wild na ambasadorke Pumy! meee

    ReplyDelete
  9. Pierwszaaaa! Zarąbiście ci w takiej stylówie ;)

    ReplyDelete
  10. "sporty chic" pasuje do Ciebie najbardziej :D

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz super. Wszystko bym dała aby mieć taki brzuszek (a raczej zero brzuszka:)

    ReplyDelete
  12. Widzę nowa odsłona, ale równie ciekawa. Bardzo fajne zestawy, najlepszy chyba jest ten pierwszy.

    ReplyDelete
  13. genialne sety i fotki;) <3

    ReplyDelete
  14. Puma Girl mi podoba się najbardziej ;) Nic tak nie podkreśla figury jak fajny, sportowy styl.

    ReplyDelete
  15. Hehee, kocham te Twoje skaczące zdjęcia ;) zawsze unosisz się nad ziemią! ;)
    Kapitalna sesja, każda wspaniała! Pomysł Twój czy Pumy?
    Pozdrawiam

    http://erykahlarocca.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój pomysł wykonany dla Puny ;)
      Cieszę się, że zdjęcia się podobają! :D

      Delete
  16. Uwielbiam ten styl!:)
    Świetnie się prezentujesz:)zwłaszcza w tym pierwszym topie:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy:)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia!
    Jak dla mnie - zestaw nr 1 :)

    ReplyDelete
  18. Wszystkie stylizację wyszły bosko, ale myślę, że najbardziej oryginalnie wygląda Sporty Chic :)

    Pozdrawiam,
    Olga

    ReplyDelete
  19. So beautiful in sporty style, my favourite is 3 ♡

    ReplyDelete
  20. Kochana jesteś prześliczna, a podoba mi się bardzo zestaw nr. 1. ;)

    ReplyDelete
  21. druga podoba mi się najbardziej! sportowa i kobieca! :)

    ReplyDelete
  22. Wszystkie świetne, więc zagłosuję na 1-nke (ta energia)

    ReplyDelete
  23. http://www.ebay.it/itm/New-ZARA-Trf-Blue-Hi-High-Low-Maxi-Summer-Chiffon-Dress-Size-6-8-10-12-RRP-60-/370793729488?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item5655074dd0#ht_1945wt_952

    meri stalas sie modelka na ebayu.... zobacz

    ReplyDelete
  24. Ale figura! Wyglądasz świetnie, jest bardzo pozytywna energia w tym poście! Super zdjęcia;)

    ReplyDelete
  25. swietne zdj , na modelkeeee

    ReplyDelete
  26. Przepiękne oba OUTFITY - takie na sportowo . Zdjęcia również są niczego sobie ,nic dodać nic ująć .Cud ,miód i malinki <3
    Pozdrawiam cieplutko ,Steffashion <3
    Zapraszam na swojego bloga o modzie i nie tylko : www.steffashion15.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. genialne fotki, śliczne buty :)

    ReplyDelete
  28. wow co za piekne zdjecia, bardzo podobają mi się Twoje stylizajcje :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  29. pierwsza jest chyba najlepsza, ale ciężko wybrać :) i zdjęcia są świetne!

    pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. REWELACYJNE ZESTAWY :)))

    KAŻDY MI SIĘ PODOBA :))

    FAJNY LUŹNY STYL :))

    POZDRAWIAMY !!!! :)))))

    ReplyDelete
  31. SUPER !!! <3
    moim zdanie pierwsza :)<3 :*

    ReplyDelete
  32. WoW Mega świetne foty super sportowe i tyle się tu dzieje :) Dla mnie pierwsza stylówa

    ReplyDelete
  33. Wszystkie mi sie podobaja :)

    ReplyDelete
  34. Super stylizacje, pierwsza chyba najbardziej mi się podoba

    ReplyDelete
  35. Naprawdę rewelacja! Zarówno stylizacje jak i fotki boskie!

    ReplyDelete
  36. 2 stylizacja jest świetna!!! lubię takie dresowe, szerokie spodnie! a pierwsza stylówa bardzo ciekawa, fajne połączenie różnych stylów :)

    ReplyDelete
  37. uwielbiam Cię i Twoje stylizacje!! :) pozdrowienia!

    ReplyDelete
  38. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zrobiłaś takie świetne zdjęcie w tytule ?
      Czytałam, że interesujesz się grafiką, ale że aż tak ?
      Proszę, napisz na jakim programie to zrobiłaś. :)
      Jestem zaskoczona, że da się zrobić coś takiego.
      Proszę, jak możesz, zrób mi coś takiego.. :)

      Delete
  40. totally love how you do sporty style! you look super fit and cool and those shots are awesome!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Rewelacyjne zdjęcia! i piękne włosy :)

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam Cię w sportowym stylu. Powinni zatrudnić Cię do reklamy Pumy razem z Mateusz Grędzińskim (który swoją drogą wczoraj wygrał kontrakt w VoP) ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy przedkortowiadowy post DIY
    Intent Blue
    http://intentblue.blogspot.com/2013/05/colourful-kortowiada.html

    ReplyDelete
  43. piękna stylizacja nr 1 trafiłam tu przypadkiem i będę częściej tu zaglądać. I pytanko kiedy kupowałaś ten top z bershki :) pozdro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się! Top kupiłam chyba 2 tyg. temu :)

      Delete
  44. Zakochałam się w butach!!! :)

    ReplyDelete
  45. Znakomite kadry! Pomysłowe wykonanie. Jednym słowem wspaniała sesja zdjęciowa :)

    ReplyDelete
  46. Nice look!!!

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy!! :)

    ReplyDelete
  48. Fenomenalne zdjęcia! Totalnie obserwuję ^^

    ReplyDelete
  49. Rewelacja!
    Super zdjęcia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ale wyglądasz bosko! I jaka jesteś śliczna :)

    ReplyDelete
  51. uwielbiam twoje zdjęcia... <3

    ReplyDelete
  52. masz wiele ciekawych zdjec i stylizacji, ale ta sklonila mnie zeby napisac :)
    zzera mnie ciekawosc i postanowilam zapytac czym robilas te zdjecia? jakim aparatem?
    szukam od jakiegos czasu dobrego sprzetu do robienia zdjec wlasnie na bloga modowego i bylabym wdzieczna gdybys mi odpowiedziala :)
    Pozdrawiam, Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. widze, ze Sony, ale bylabym wdzieczna gdybys podala dokladny model ;)
      Julia.

      Delete
  53. Teraz mam dwa aparaty Sony Nex 6 i Nex 3 i jestem z nich bardzo zadowolona :) Ostrość jest przy obiektywie 1.8 genialna, ISO jest używalne nawet do 3200. Sony Nex6 jest dużo lżejszy i bardziej praktyczny niż Nikon D300s (którym też robimy zdjęcia). Mam dwa obiektywy 16-50 mm F3.5 - 5.6 ze stabilizacją (fajny ale ciemny), i 50 mm F1.8, którym teraz głównie robimy zdjęcia na blog. W najbliższym czasie będę też polować na jakiś dłuższy obiektyw :)

    ReplyDelete
  54. Hej jak nazywa się czcionka z tego zdjęcia? :) http://2.bp.blogspot.com/-nseJ8C6VGD8/UZDOstaF1lI/AAAAAAAADYk/hDRQIMkkbm8/s1600/Meri_Wild_for_PUMA_010.jpg Piękne stylizacje.

    ReplyDelete