Wednesday, 26 June 2013

ON-LIFE FASHION

Photos: Jey Wild SONY / Postproduction: Meri

Overalls/ ogrodniczki: New Look
Necklace/ naszyjnik: New Look
Bracelet/ bransoletka: Polanka


Witajcie :) Dzisiaj zdjęcia i nowe video z wypadu na rowery :D Ja i Mullan totalnie się w nich zakochałyśmy podczas Wro Fashion Meeting! Ja wybrałam wygodny zestaw z ogrodniczkami, które ostatnio bardzo lubię i nowy kolorowy top z River Island <3
Mam nadzieję, że Wam się podoba i oczywiście zapraszam do subskrypcji naszego kanału na youtubie :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 comments:

  1. prześwietne zdjęcia i pięknie wyglądacie ! :)

    ReplyDelete
  2. świetny post :) super rowerki, chciałabym taki :) No i świetnie wyglądacie, jeansowe ogrodniczki w połączeniu z topem - ekstra

    ReplyDelete
  3. Kolejny raz zachwycam się zdjęciami!

    ReplyDelete
  4. uwielbiam Cię !!! <3 świetne zdjęcia :***

    ReplyDelete
  5. jestescie super obie !! kolorowo :)

    ReplyDelete
  6. zakochałam się w Twoim czerwonym rowerku.. :)

    ReplyDelete
  7. Jesteście boskie! http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ale ekstra rowery! <3 Świetnie wyglądacie! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia...!
    czwarte i ostatnie NAJLEPSZE!!

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w Twoim blogu od pierwszego wejrzenia. C: Idealna perfekcja. Obserwuję i będę wpadać z wizytą częściej.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. wonderful shooting!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  12. hola guapa tienes un look precioso. Te keda fenomenal me gusta muchisimo tu blog si kieres podemos seguirnos mutuamente besos. http://dolvirginia.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  13. mega pozytywnie i kolorowo!!!

    ReplyDelete
  14. Aaaaa... Kocham takie rowery cudeńka:)

    ReplyDelete
  15. świetny blog gartulację!

    zapraszam do nas:

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nominuję cię do Najlepszy Blog edycja I
    Więcej na moim blogu w zakładce Najlepszy Blog edycja I
    http://zszkolywziete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. bardzo dobre zdjęcia, fajne pozy, jakoś rowery, Wy i Wasze stylizacje bo to chyba PODSTAWA;) WSZYSTKO TAK JAK POWINNO BYĆ:) szczerze zazdroszczę ROWERU<3 też chce mieć taki xD .......................... pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego;) ....................www.DEZAAR.pl.............................

    ReplyDelete
  18. Rowery świetne, choć ja osobiście nie przepadam za kolorem czerwonym, więc bardziej do gustu przypadł mi ten niebieski. Stylizacje też bardzo fajne!

    ReplyDelete
  19. Świetne stylizacja, piękne dziewczyny, rewelacyjne rowery i zdolny fotograf i grafik :) Czego chcieć więcej? :)

    ReplyDelete
  20. super stylish!

    www.heymarsya.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. super pomysł na sesje :) no i stylizacje też wymiatają :)

    ReplyDelete
  22. Witam serdecznie. Pierwszy raz na tym blogu i z przyjemnością przyznaje iż bardzo mi się podoba. Obie wasze stylizacje są wyjątkowo kolorowe i pozytywne wręcz uśmiech pojawia się na twarzy gdy się na was patrzy (przynajmniej w moim przypadku).
    Rowery są genialne, zakochałam się w nich. Na takich to bym mogła śmigać. Nieznana byłaby mi wymówka "nie chce mi się" :D
    Chętnie będę was odwiedzać w przyszłości:).
    Pozdrawiam.
    (zapraszam na mój pierwszy i nowo stworzony świat mody http://closed-wardrobe.blogspot.com/)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :D Bardzo się cieszę :))

      Delete
  23. Cudowne zdjecia!!



    Www.laamagdalenee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ooo, a moj rower to model Hawaii 3i pink, kupilam go tydzien temu. Beach cruiser - love! :)
    Piekne zdjecia!

    ReplyDelete
  25. Dziękuję za takie miłe komentarze!! :D

    ReplyDelete