Tuesday, 23 July 2013

BRONX 23

 
 
 
 

Photos: Jey Wild SONY / Postproduction: Meri

Top/ koszulka: Terranova
Jacket/ ramoneska: Cubus
Shorts/ spodenki: Bershka
Snapback/ czapka: River Island
Watch/ zegarek: Parfois
Bracelet/ Bransoletka $#?: Vezzi
Bracelet hearts/ bransoletka serca: Perera
Heels/ szpilki: New Look

Witajcie! Koszulki z numerami wypełniły moją szafę po brzegi, a w dzisiejszym zestawie możecie zobaczyć jedną z moich ulubionych :) Dla przełamania założyłam czerwone szpilki z New Look, choć wiem, że nie każdy jest zwolennikiem tego typu połączenia ;) 

A już jutro nowy post i wakacyjny odcinek na you tubie :D
Stay Tuned!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 comments:

  1. Świetna koszulka, zakupiłem ostatnio podobną :)

    ReplyDelete
  2. SZPILKI W TYM ZESTAWIE, SUPER :) wyglądasz jak z klipu Christiny Aquilery :*

    ReplyDelete
  3. Jakim obiektywem robisz zdjęcia Kochana? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sony NEX-6 z obiektywem 50 mm F 1.8 (z ustawioną ptzysłoną na F1.8)

      :-)

      Delete
  4. podoba mi się to połączenie! ;d

    http://maleastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też chcę taką bluzkę! <33 :)

    http://panitruskawka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nie dawno odkryłyśmy ten blog i dla nas to całkowita nowość w polskiej blogosferze :) Odważnie i młodzieżowo :) Pozdrawiają dziewczyny z Lilla Lou

    ReplyDelete
  7. cudna kurtka!! ; ]

    nowy post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. nogi do nieba :) fajny zestaw :D

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie czerwone szpilki pasują zawsze i do wszystkiego i o każdej porze roku ;)) Koszulka świetna ale szorty też zdobywają me słabe serce ;))

    ReplyDelete
  10. perfect shooting and outfit :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  11. Jakie nooogi o.O

    ReplyDelete
  12. Jakie nooogi o.O

    ReplyDelete
  13. Stylowo, klimatycnzie, pięknie. U Ciebie podoba mi sie wszystko (choć rzadko to co widzę pasuje do mnie) :)
    I z niecierpliwością czekam na filmik :D

    ReplyDelete
  14. Koszulki z liczbami to także moja miłość, ale póki co mam tylko..jedną :)http://erykahlarocca.blogspot.com/2013/05/szpilki-na-sportowo.html
    Super!

    ReplyDelete
  15. Sportowy zestaw + długie nogi + buty na obcasie = wyglądasz świetnie :D! A, i śliczny zegarek, od dawna poszukuję idealnego złotego zegarka, a ten, hmm, jest całkiem blisko ideału ^^

    ReplyDelete
  16. świetny look, bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
  17. Świetnie przygotowałaś tę stylizację. Mi szczególnie podoba się zegarek i buty. Ogólnie cała stylizacja jest na "ostro". :)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. wow, świetny zestaw :) podoba mi się połączenie takiego typu koszulki ze skórzaną kurtką i szpilkami :D

    ReplyDelete
  19. Świetna kurtka. Poluje teraz na jakąś fajną ramoneskę ;)

    ReplyDelete
  20. genialny zestaw:) Twoje stylizacje zawsze inspirują:)

    ReplyDelete
  21. LOVE the style and the playful attitude!!! Way to bring it!!! You look INCREDIBLE!!! Fabulous photos as always!! :)

    ReplyDelete
  22. Boże, też chcę takie dłuuugie nogi! *.*

    ReplyDelete
  23. ŚWIETNE STYLIZACJE :) SUPER ZDJĘCIA,,, ZAPRASZAM DO MNIE http://evellandstyle.blogspot.co.uk/2013/07/shirt-my-love.html?spref=fb

    ReplyDelete