Wednesday, 24 July 2013

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN


Photos: Jey Wild SONY NEX-6 / Postproduction: Meri

Wrotki: BOOGIE SHOP :)
Top: Cubus
Shorts/ spodenki: Zara
Watch/ zegarek: Parfois
Gold bracelet/ złote bransoletki: Vezzi
White bracelet/ białe bransoletki: Czaki bransoletki
Necklace/ naszyjnik NYC: River Island

Witajcie :) Od jakiegoś czasu ja i Mullan polowałyśmy na wrotki. Jak się okazało znalezienie ich zajęło nam sporo czasu! Objeździłyśmy wszystkie możliwe sklepy i nic! Ale w końcu od czego jest internet :D Okazało się, że istnieje bardzo fajny sklep internetowy Boogie Shop :) 

Zamówiłyśmy więc wrotki i w weekend spędziłyśmy mega fajnie czas!
Przywrócenie wspomnień z dzieciństwa - bezcenne! 
Jeśli chcecie zobaczyć jak nam szło jeżdżenie, to zapraszam na nowy odcinek na you tubie :P 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

32 comments:

  1. Super! Chyba też się skuszę i zakupie! Wyglądają nieziemsko i bym sobie pojeździła. :)

    Mój blog --> klik

    ReplyDelete
  2. Odjechane wrotki i super stylizacja ;)

    ReplyDelete
  3. jej, wspaniale wyglądacie obie !

    ReplyDelete
  4. You guys look so awesome and fun, really nice shots ♡

    ReplyDelete
  5. WOW! co za klimatyczne zdjęcia ! super

    ReplyDelete
  6. Śweitne fotki ... sesja bardzo udana ....

    Pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  7. Wow, musze przyznać,że zdjęcia są świetne, tak samo stylizacja. Widać,że pełna profeska i pasja w tym co tutaj tworzysz i pokazujesz.

    Zapraszam do mnie http://books-films-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale super! Też szukałam wrotek już od bardzo dawna. W końcu będę mogła kupić :)

    ReplyDelete
  9. Taki look to nie moja bajka, ale uwielbiam tu zaglądac - zawsze powodujesz uśmiech na mojej twarzy :)

    ReplyDelete
  10. you are both so much perfection !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  11. Widzę, że letnie szaleństwo Was ogarnęło? Świetne wrotki ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. te wrotki kosztowały 600zł?

    ReplyDelete
  13. Wyglądacie odlotowo!!! Nie mogę się napatrzeć :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    p.s.
    Czy to Wrocław? Uwielbiam :)

    ReplyDelete
  14. super macie zdjęcia! wszytsko ma taki fajny klimat :)

    wrotki :)

    ReplyDelete
  15. fajne stylizacje :)
    Proszę zagłosuj na Kingę!
    Najpierw polub stronę i oddaj głos.
    https://www.facebook.com/PuntoJewelry/app_494276470637573

    ReplyDelete
  16. świetny filmik, brakuje takich klimatów :) a ty wyglądasz bosko :)

    ReplyDelete
  17. w tych kucykach wyglądasz przesłodko:)

    ReplyDelete
  18. Rewelacyjne zdjęcia i ekstra klimat! Pozdrawiam dziewczyny! :)

    ReplyDelete
  19. gdzie to taka fajna miejscówka ? :)

    ReplyDelete
  20. Przedostatnie zdjęcie najlepsze!!!!
    Świetne miejsce :)

    ReplyDelete
  21. Mega pozytywny blog! taki chill out w amerykańskim stylu, zapraszam do mnie http://kobietawczerwieni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. W końcu znalazłam Twojego bloga! Widziałam Cię w teledysku i za nic nie mogłam sobie przypomnieć adresu Twojego bloga, ale w końcu mam! :)

    _________________________________________
    http://miss-vega-betelgeza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne radio, takiego poszukujemy :)

    ReplyDelete
  24. śliczne jesteście, pozazdrościć ;)
    http://madameglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Rewelacja !!! Swietny klimat zdjec ;)

    ReplyDelete
  26. Świetne,cudowne
    http://carolineste.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. skąd macie te podkolanówki czy jak to się tam nazywa ?
    proszę odpowiedcie

    ReplyDelete