Tuesday, 2 July 2013

Stories From The City: Black & White


Photos: Jey Wild SONY / Postproduction: Meri

Dress/ sukienka: Motel Rocks
Jacket/ kurtka: New Look
Bag/ torba: O bag
Gold bracelet/ Bransoletka złota: House Of Mima
Sunglasses/ okulary: Giant Vintage
White heart bracelet/ bransoletka z serem: Perera
White bracelet/ biała bransoletka: Polanka
Pink bracelet/ różowa bransoletka: New Look
Shoes/ buty: butyitorebki.pl

Hej :) Dzisiaj szybki post, a w nim dwie super rzeczy: torba O bag, która występuje w tylu pięknych kolorach, że nie można się zdecydować, którą wybrać :D Przynajmniej ja miałam z tym problem i w rezultacie zdecydowałam się na białą, ale nadal marzą mi się pozostałe odcienie  Idealna na lato, na wakacje, na plażę i co najważniejsze - na zakupy >:) Druga nowość to białe koturny ze stronki butyitorebki.pl, które strasznie mi się podobają, a dodatkowo są mega wygodne i lekkie :) Sukienkę z Motel Rocks być może pamiętacie z relacji z Londynu; jeśli szukacie ciekawych rzeczy to koniecznie zajrzyjcie do New Arrivals, bo jest mnóstwo nowości :) 

Mam nadzieję, że zestaw się Wam podoba, a już w środę zapraszam na nowy post i video z Mullan! Będzie wesoło i kolorowo :D 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

45 comments:

  1. kupuje Cię w całości! Uwielbiam taką kolorystykę! U Ciebie dodatkowo te boskie i dluuuugie nogi!!! achh :)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspotc.om

    ReplyDelete
  2. Ta manucure est canon !
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  3. piękna kurtka!!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Przepiękne! chryste, ile ja bym dała za takie buty?;p
    ______
    dopiero zaczynam,ale zapraszam na mojego bloga, ostatni post jest o ciekawej sztuce,którą użyłaś w swojej stylizacji:)
    http://izeczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jesteś niesamowita i piękna!;) A buty muszę takie mieć! :))

    ReplyDelete
  6. znakomicie !!! sukienka, buty i torebka skradły moje serce <3

    ReplyDelete
  7. Przepiękne buty, ale aż strach patrzeć na te platformę;o

    ReplyDelete
  8. Jak zawsze zachwycasz mnie swoją osobą :) śliczna sukienka pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Te okulary bardzo Ci pasują! :)

    ReplyDelete
  10. O jak ja Cie lubie w takiej sexy długonogiej wersji <3
    Powiedz mi bejbe jak z wygoda tegoz obuwia bo widzialam je kilak dni temu w innym sklepie i strasznie sie zajaralam ale nie wiem jak sie w nich chodzi ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Wbrew pozorom są bardzo wygodne, stabilne i lekkie :) Na ostatnim zdjęciu widać, że podbicie jest niewielkie, więc wcale nie odczuwa się, że są takie wysokie. Ja je uwielbiam >:D

      Delete
  11. Całość wygląda genialnie! :)

    ReplyDelete
  12. Wszystko cudownie dobrane! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    ReplyDelete
  13. gorgeous shoes!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Buty miażdżą! Całość doskonała! ;)

    ReplyDelete
  15. Te buty do mnie nie przemawiają, ale kiecka wspaniała :)

    ReplyDelete
  16. wyglądasz wspaniale!
    zakochałam sie w tej kiecce! :D

    ReplyDelete
  17. Świetna sukienka i buty :)

    ReplyDelete
  18. Piękne buty <3
    Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience :>

    Ile masz wzrostu?

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. fajny blog :D
    fajna stylizacja :D
    zapraszam do mnie :D
    http://verybeautylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Boska stylizacja! Obserwujemy!

    ReplyDelete
  21. Rewelacyjna ta sukienka, pożądam jej. Boże, co za nogi, przestań być taka piękna bo mnie w jakieś zaburzenia osobowości wpędzisz ;)Żartuję, nie przestawaj. W sumie to przy każdym poście tak się zastanawiam... Skoro masz 175 cm wzrostu (chyba... gdzieś kiedyś pisałaś, zdaje się w zakładce o mnie ale zapewne usunęłaś uznając podawanie wzrostu i wagi za niepotrzebne, bo przecież blogujesz a nie jesteś poszukującą angażu modelką, tak myślę) i zakładasz takie buty, to przy Tobie z moimi 164 w moich najwyższych butach czułabym się jak jakiś krasnoludek ;P.

    ReplyDelete
  22. elegancko!
    Świetne zdjecia!

    ReplyDelete
  23. Mimo, że buty to chyba nie mój klimat, to jakoś mnie urzekły tutaj...

    ReplyDelete
  24. Twoja figura powala :) Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie;)

    ReplyDelete
  25. Wyglądasz fanatstycznie, a buty są cudowne! <3

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. So awesome, love the dress ♡

    ReplyDelete
  27. moim skromnym zdaniem ta sukienka nie działa na korzyść Twojej figury, która swoją drogą jest świetna, ale teraz ....

    ReplyDelete
  28. Cudowny blog :)
    Twoje stylizacje są bardzo przmyślane i nie bałabym się w nich wyjść na ulice - tak jak w niektórych z innych blogów modowych ^-^ Pozdrawiam i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że uda mi się rozkręcić) www.by-alessola.blogspot.com :))

    ReplyDelete
  29. Zaciekawiła mnie torebka, wygląda świetnie

    ReplyDelete
  30. Moim zdaniem w tym poście wyglądasz rewelacyjnie i bardzo kobieco.Wolę Cię w takich zestawach ale to może z racji mojego wieku.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  31. Przejrzałam kilka Twoich postów i muszę to napisać: masz zajebiste nogi!!! :)

    ReplyDelete
  32. Jestem tutaj pierwszy raz ale zdjęcia na tyle mi się spodobały, że zostanę na dłużej :)
    Sukienka jest świetna :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz przepięknie w tej stylizacji. Buty są rewelacyjne, zastanawiam się jak Ty w nich chodzisz bo ja bym się bała na te nasze chodniki :D Pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia i super ta torba.

    ReplyDelete