Monday, 26 August 2013

COTE D'AZUR 06


Photos: Jey Wild SONY NEX-6 / Postproduction: Meri 

Body: Choies
Shorts/ spodenki: Motel Rocks
Headphones/ słuchawki: Sony
Bracelet/ bransoletka: Polanka
Watch/ zegarek: Jelly watch
Bag/ torba: O bag
Shoes/ buty: FLEQ.PL

Hej! W dzisiejszym, szóstym już odcinku, możecie zobaczyć moje hity tego sezonu :) Po pierwsze: spodenki z Motel Rocks, uwielbiam w nich wszystko - print, kolor, wysoki stan! Po drugie: strój z Choies - mój wakacyjny ideał, który zamiast na basen, noszę do szortów :) Po trzecie: naszyjnik z lwem od House Of Mima, wrrrrrrrau! I must have na lato: O bag. Tak tak, to właśnie O bag jest moją ulubioną torbą w tym sezonie - idealny na zakupy, na plażę, do adidasów, a nawet do obcasów. Ja wybrałam biały, że te super torby występują w całej pięknej palecie barw :) 

Ostatnią ulubioną rzeczą z tego zestawu są białe botki z przezroczystym obcasem ze strony Fleq.pl, które znajdziecie również w cudnym limonkowym kolorze - i są właśnie na promocji :D 

Uff, rozpisałam się, więc teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was na nowy odcinek TUTAJ :)
Pozdrawiam!
Meri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 comments:

  1. WOW ! :) stylizacja świetna ! jak dla mnie mistrzostwem są spodenki ;) ...i zdjęcie z arbuzami ;)

    ReplyDelete
  2. piękne miejsce!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. perfect pictures
    and i love your shoes!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  4. what a nice watch!
    I like your style :)
    loves

    http://www.sinemspinkdiary.com/

    ReplyDelete
  5. Genialne spodenki :)

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw i mega foty.

    ReplyDelete
  7. Genialne zdjęcia i filmik!

    ReplyDelete
  8. Super są te butki. Genialne zdjęcia

    ReplyDelete
  9. Lity powoli mi się zaczynały nudzić, ale Ty sprawiłas, że znów je uwielbiam!

    ReplyDelete
  10. Wow! Genialnie wyglądasz! I jak zawsze super zdjęcia!

    Pozdrawiam, Angela

    ReplyDelete
  11. Niesamowite foty i mega świetny zestaw. Buty i spodenki rewelka.

    ReplyDelete
  12. Wow ale widoki cudo <3 Spodenki są meeeega <3

    ReplyDelete
  13. Perfekcyjny ten zestaw, krajobraz i foty.

    ReplyDelete
  14. zajebiste buty <3

    piękne <3 jestem nimi zauroczona <3

    ReplyDelete
  15. Wszystko jest Mega :) Miazga!

    ReplyDelete
  16. Jak zawsze pięknie wyglądasz.
    Takie kolory oraz fasony idealnie podkreślają Twoją urodę.

    Wyglądasz promiennie i bardzo kobieco <3

    Buziaki Sylvia :*

    ReplyDelete
  17. Pamiętam to miejsce, było tam przepięknie! Świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  18. Super te spodenki do tego genialne foty

    ReplyDelete
  19. Jeśli chodzi o O-Bag to muszę zgodzić się w 100% - musthave. Pisałam już o tym na swoim blogu http://www.tojestmodne.com/musthave-obag/


    Super podkreślasz figurę ubraniami, wow!

    --
    Dorota
    www.tojestmodne.com

    ReplyDelete
  20. Thanks! ♡
    Really cool top and fabulous shorts, love this combination!

    ReplyDelete
  21. Całość dopracowana perfekcyjnie tak dużo się dzieje a zarazem się nie gryzie super.

    ReplyDelete
  22. Ta koleżanka zle wygląda w spódniczce, poszerza ją, wydaje się że ma krótki tłów. Naprawdę kiepsko dopasowana kreacja.

    ReplyDelete
  23. Twój blog wygląda mega rewelacyjnie i jest super inspirujący. Zdjęcia jak z najlepszych gazet.

    ReplyDelete
  24. Polecam mojego bloga o modzie http://zizi-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetny post super te fotki i strój :)

    ReplyDelete
  26. Ze też ja Cię dopiero znalazłam...;)uwielbiam Twój styl!
    Alex

    ReplyDelete
  27. Mega te spodenki. Uwielbiam !!!

    ReplyDelete
  28. Wow!!! You are so beautiful!!! I`m in love with your style!!!

    www.brandator.tv

    ReplyDelete