Wednesday, 7 August 2013

WEST DIV

Cote d`azur Trailer
Photos: Jey Wild SONY NEX-6 / Postproduction: Meri

Sweatershirt/ bluza: Cubus
Shorts/ spodenki: Zara
Backpack/ plecak: New Look
Headphones/ słuchawki: Sony
Bransoletki kolorowe/ bracelets: New Look
Lion bracelet/ bransoletka lew: Choies
Sneakers/ buty: New Look

Witajcie! Dzisiaj na blogu zestaw na luzie z ekstra bluzą, którą znalazłam ostatnio w Cubusie i moimi ulubionymi poszarpanymi szortami; set idealny na letnie wieczory, a może już na pierwsze dni jesieni.. ?? heh :) Za miesiąc koniec wakacji <szok> Chyba na poprawę humoru trzeba zainwestować w nowe adidasy, np. takie Nike: oryginalnebuty.pl <3

Ale już od piątku będziecie mogli oglądać na you tubie i blogu piękne i gorące widoki z Lazurowego Wybrzeża, gdzie spędziłam ostatni tydzień razem z Mullan, przygotowując specjalną serię wyjazdową :D Będą palmy, słońce i nasze kolorowe stylizacje, więc serdecznie Was zapraszam już teraz do śledzenia naszego kanału. Odcinki będą ukazywać się w poniedziałki i piątki :) Mam ogromną nadzieję, że filmiki przypadną Wam do gustu :))

A małą zapowiedź tego, co się będzie działo możecie zobaczyć TUTAJ :) 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 comments:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Zarówno w blond jak również w brązie.
    Stylizacja na najwyższym poziomie, wszytsko idealnie ze sobą współgra :D

    Bardzo mi się podoba <3

    Buziaki Sylvia :*

    ReplyDelete
  2. zestaw super :) a co do koloru fajny (muszę się przyzwyczaić bo bardzo ładnie wyglądałaś w blond włosach) :) pozdrawiam www.minimanlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne fotki a nowej sesji juz sie nie moge doczekac :) zapraszam do mnie, dopiro rozkrecam bloga :P http://donnatellaa.blogspot.no/

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz super! Rewelacyjne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Wróć do blądu bo wyglądałaś ślicznie !!!

    szczuplainaczej.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sciagnij ta peruke bo wygladasz sztuczno i staro. Wole cie juz w blondzie choc wygladasz w nim jak zywa barbie.

    ReplyDelete
  7. wonderful post, lovely fashion Love your styled outfit thanks


    streetwear

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja, uwielbiam takie na luzie.;D

    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja też wolę blond :( w brązie serio wyglądasz staro :<
    A blond tak pięknie Cie ożywiał:)

    ReplyDelete
  10. Kochana ja jak zawsze jestem Tobą zachwycona <3 Masz świetne pomysły na zdjęcia co bardzo u Ciebie lubię. Bluza jest rewelacyjna !

    ReplyDelete
  11. perfect shooting!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  12. super zdjęcia, fajny blog, oryginalne stylizacje :)
    zapraszam na www.rumeur-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetna stylizacja :D świetny blog :D
    obserwujemy? :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super trailer, mam nadzieje ze bedzie dluzszy filmik :D I <3 Cote D'Azur, bylam w tamtym roku i olsnilo mnie to miejsce. Jestem pod wrazeniem tego bloga i napewno bede regularnie tu zagladac, swietne pomysly, sesje, zdjecia...

    W wolnej chwili zapraszam na http://inspireyourlifenow.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. włosy <3 we wszystkim ci ładnie :) wiadomo że w brązie jesteś bardziej poważna, a w blondzie jesteś taka barbie girl co wcale nie jest złe! :D

    ReplyDelete
  16. Cześć, jestem z Wrocławia i od niedawna zajmuję się projektowaniem ubrań i torebek. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać torebka OH! LORD, która jest do wygrania w organizowanym przeze mnie konkursie, dlatego przepraszam za spam, ale zapraszam: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&theater
    Pozdrawiam, Kryszka :)

    ReplyDelete
  17. niesamowite buty :D
    zapraszam http://bolimnieglowamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. http://baby-lifestyle.blogspot.com/ zapraszam ! jestem bardzo młodą mamą czekającą na prawdziwy mały cud ! :)

    ReplyDelete
  19. Nie mogę patrzeć na tę piekną figurę ;c
    Bluza sneakersy (dobrze że na niskiej koturnie bo innych bym nie zniosła) i te shorty...cudowne!!!

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz super! Rewelacyjne zdjęcia :) http://evellandstyle.blogspot.co.uk/2013/08/witam-kochani-w-dni-takie-jak-dzis.html?spref=fb

    ReplyDelete
  21. Rewelacja ! Ale ja. Tak wole Cie w blondzie :)

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia i look, plecak jest mega !!
    zapraszam do siebie na www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete