Wednesday, 18 September 2013

Stop whatever you're doing. We Need To Shop!


Jacket/ ramoneska: New Look
Shirt/ koszulka: medicine
Heels/ szpilki: New Look
Jeans/ spodnie: New Look
Skull bracelet/ bransoletka czaszki: House Of Mima
Spike bracelet/ bransoletka kolce: Fleq

Witajcie! Zdecydowanie nadszedł czas na jesienne zakupy i uzupełnienie garderoby w ciepłe rzeczy :) Mullan i ja wybrałyśmy się tym razem do Centrum Factory we Wrocławiu aby poszperać w sklepach i upolować pierwsze rzeczy z jesiennych kolekcji. Najnowsza kampania z modelami ubranymi jednocześnie w wiele różnych ubrań pokazuje, że bez względu na styl można zaleźć w outlecie coś dla siebie :) Ja prawdopodobnie zdecydowałabym się na kolejną parę adidasów, gdyby nie piękne buty z Kazara, w których zakochałam się bez pamięci!  Buty na jesień były też jedną z najważniejszych rzeczy na mojej liście zakupów, więc nie miałam żadnych wątpliwości co do ich zakupu ;) Wahałam się jedynie między tymi z łańcuszkiem a sznurowanymi, ale ostatecznie wybrałam te pierwsze. 

Wypad zaliczam więc do jak najbardziej udanych, zwłaszcza że Mullan i ja miałyśmy w końcu okazję aby posiedzieć na kawie w Coffee Heaven i nagadać się za wszystkie czasy :) Muszę Wam powiedzieć, że mimo że zrobiło się szaro i chłodno, to mam dobry nastrój i już myślę o następnej rzeczy z mojej jesiennej listy zakupów, a jest nią płaszcz, więc pewnie niebawem zakupów część 2. A już niedługo nowy post z końca lata :) Trzymajcie się ciepło!

Meri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

33 comments:

  1. Buty z lancuszkiem... rewelka :D swietny post <3
    Pozdrawiam,
    Ola

    Zapraszam na www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. obie pary na obcasach podbiły moje serducho!

    ReplyDelete
  3. Buty z Kazara są powalające !!! Świetnie obie wyglądacie i widać ,że dobrze się bawiłyście na tych zakupach :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    ReplyDelete
  4. Świetnie wygladasz, a twoje buty sa cudne i te twoje nogi

    ReplyDelete
  5. you are so beautiful girl!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  6. wszystko super, ale ile to wszystko kosztuje ???? pewnie majatek...

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądacie :D
    genialne buty :)

    ReplyDelete
  8. Giirl! Your blog is gorgeous! I love your heels! :) <3


    Can't wait to see on www.SearchingforLBD.com

    ReplyDelete
  9. Hi!​​, Have a blog with a lot of style, you want us to follow?
    http://prettytendency.blogspot.com.es/
    I love it.

    ReplyDelete
  10. Meri to wazne. Strasznie zalezy mi na odpowiedzi:(
    Czy zdjecie z facebooka ktore dodalas z opisem "Krecimy teledysk" To bd klip Eweliny Lisowskiej ? To bardzo wazne.
    KOCHAM WAS OBIE JESESCIE CUDOWNE :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, kręciliśmy dla zespołu Late Again :)

      Delete
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Masz dobre poczucie stylu ;)

    Co to na to abyśmy się nawzajem obserwowały ?:)
    Pozdrawiam Alexa
    xoxo kisses

    ReplyDelete
  12. ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA MOICH ZAKUPÓW, KTÓRE MOŻNA ZOBACZYĆ W OSTATNIM POŚCIE :)

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjne stylizacje. Bardzo podobają mi się te buty. Boskie! :) Zastanawiam się na zakupem podobnych tylko bez obcasów ;P http://www.modio.pl/p12643-oryginalne-sznurowane-botki-jasnobrazowe-cropp.aspx Co sądzicie? ;)

    ReplyDelete
  14. tzn. miały być te ;p http://badanga.pl/Promocja/5301/Botki-CROPP-WYPRZEDA

    ReplyDelete
  15. bylam wczoraj w factory. Kupilam trampki z pumy rozowe za 40 zl :)

    ReplyDelete
  16. Cześć! Z góry przepraszam za Spam. Z Twojego bloga wynika, że bardzo lubisz modę, dlatego chciałabym zaprosić Cię na nowo otwartego bloga z wszystkim co związane z modą: projektantami, pokazami, najnowszymi trendami oraz ogółem z całym światem mody. Lubisz modę? Więc liczę, że wejdziesz!
    http://focusondesigner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Hey :) Moglabys zdradzic cene tych botkow wiazanych za kostke? są rewelacyjne i nie wiem czy oplaca mi sie fatygowac aż do innego miasta po nie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co pamiętam kosztowały mniej więcej tyle samo co te, które wybrałam, chyba 490 zł :)

      Delete
  18. Pozytywnie :) Nawet bardzo pozytywnie :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super. Podoba mi się Twój outfit

    ReplyDelete
  20. Pozytywna energia!
    Uśmiech - to jest to!


    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Też lubię Factory :)

    ReplyDelete
  22. http://utalentowani360.blogspot.com zapasza do mnie :)

    ReplyDelete
  23. Buty z łańcuszkiem nieziemskie :)

    ReplyDelete
  24. Wyśmienite zdjęcie... Jedno z lepszych na całym blogu.

    ReplyDelete